Hønemor30 Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Tenkte lage dette til selskap. Kan de lages et par dager før? Hvordan best oppbevare? Bare med bakepapir rundt el i en kakeboks? Noen som har laget dette før som kan fortelle meg litt om steketid ? 😊 Har bare laget det som vanlig kake størrelse før 😊
Marriet Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Går fint å lage et par dager før, men må oppbevares helt tørt og mørkt. Jeg bruker å pakke inn i matpapir og legge på boden (innebod) Steketid varierer men en time til halvannen kanskje to
Marriet Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Jeg setter ovnen på 150gr. Men når jeg setter marengsen inn skrur jeg ned til 100gr
Hønemor30 Skrevet 21. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2016 Takk takk 😀 Leste at man kunne oppbevare i kakeboks av metall med bakepapir rundt de oppi . Det hadde vært veldig kjekt.
Marriet Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Takk takk 😀 Leste at man kunne oppbevare i kakeboks av metall med bakepapir rundt de oppi . Det hadde vært veldig kjekt. Det går nok helt fint. Bare unngå kjøleskap og fukt generelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå