Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #1 Skrevet 21. april 2016 Hvor lenge var du singel før du fant en ny? Jeg vil aldri ha noen ny mann. Men kommer jeg til å glemme hvordan mannfolk er når jeg plutselig faller for en ny mann? Er det ikke mulig å forbli singel? Anonymous poster hash: bd0cd...90a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Hvor lenge var du singel før du fant en ny? Jeg vil aldri ha noen ny mann. Men kommer jeg til å glemme hvordan mannfolk er når jeg plutselig faller for en ny mann? Er det ikke mulig å forbli singel? Anonymous poster hash: bd0cd...90a Jeg var alene i 5år etter bruddet. Klart det er mulig å forbli singel... men det er bare det, at der ute, blant millioner av menn, er det nok en dag en som vil fange hjertet ditt. Ja, det er mange drittsekker, men flertallet er fantastiske Anonymous poster hash: 33041...b63
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Min tante er fremdeles singel, hun er nå snart 50 år. Hun har en "god venn" da, som hun finner på ting sammen med og tilbringer tid med når hun trenger en armkrok, sex eller noen å reise på ferie med, men de er særboere og har vært det i 6 år. Hun sier de aldri kommer til å flytte sammen, hun er for glad i friheten sin og elsker å være singel, og det gjør han også. Så de vil ha det sånn, de er på en måte kjærester, men ingen av dem vil flytte sammen. Anonymous poster hash: df5a8...fa5
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Her gikk det utrolig fort. Skulle være singel for alltid. Men så møtte jeg en fyr da vet du å han møtte jeg bare 3 uke etter bruddet. Det var ingenting som skjedde da men vi holdt kontakten. Å nå har vi kjøpt hus sammen. Så ting gikk ikke helt etter planen for å si det slik, men, jeg har fått verdens beste kjæreste så jeg angrer ikke 😉 Anonymous poster hash: 3a736...d21
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 Jeg fikk kjæreste 1,5 år etterpå. Men vi møttes sjelden, flyttet ikke sammen, og det ble slutt etter 2 år. Så har jeg hatt et forhold på 6 mnd, hvor barna ikke fikk møte han. Og det er over 8 år, så ellers har jeg vært singel. Jeg er nok der at jeg veldig gjerne vil ha kjæreste, men jeg vil ikke bo sammen med han på flere år. For nå har jeg bodd alene med barna i 8 år, og det er litt rart hvis en mann plutselig skulle komme og bo med oss. Men tenker at når minste er på vei ut av redet, så kunne jeg tenke med å bo med en mann. Anonymous poster hash: 223ac...41f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Var singel i 5,5 år etter bruddet. Har fått kjæreste nå og vært sammen ett år. Mine og dine barn og hektisk hverdag. Men er veldig forelsket og håper det varer evig❤️ Anonymous poster hash: ee57a...e98
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Hvor lenge var du singel før du fant en ny? Jeg vil aldri ha noen ny mann. Men kommer jeg til å glemme hvordan mannfolk er når jeg plutselig faller for en ny mann? Er det ikke mulig å forbli singel? Anonymous poster hash: bd0cd...90a "Hvordan mannfolk er"...? Hvordan mener du de er, da? Anonymous poster hash: a7d39...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå