GÃ¥ til innhold

Sint😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg går og bekymrer meg over hvordan vi skal få kjøpt alle klærne ungene plutselig trenger (vårjakke, overtrekksbukse ol), går mannen og kjøper et PSspill i "trøstepremie" til ungene. 400kr vi ikke hadde til å bruke til jakke og utebukse i forrige uke!! Han syns det er så gøy å skjemme de bort, kjøper stadig nye ting, men aldri noe de faktisk trenger!! Tror det er for å kjøpe seg fri, for han gidder aldri å faktisk bruke tid på å være sammen med de.

Vi har ikke god råd i det hele tatt! Pokker! Blir så oppgitt! I tillegg skal bilen på verksted. Åh:(

Anonymous poster hash: d5e28...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ikke spillet er åpnet så hadde jeg dratt å levert det tilbake, eller fått mannen til å gjøre det.

Ellers så får han skaffe penger til de tingene barna trenger. Alene!

Anonymous poster hash: 0d38c...fce

Skrevet

Om ikke spillet er åpnet så hadde jeg dratt å levert det tilbake, eller fått mannen til å gjøre det.

Ellers så får han skaffe penger til de tingene barna trenger. Alene!

Og jeg blir sure, slemme mamma igjen :(( Går for nr.2. Vurderer å selge playstation hans eller noe, så ungene kan få seg klærne de trenger.👿

Skrevet

Og jeg blir sure, slemme mamma igjen :(( Går for nr.2. Vurderer å selge playstation hans eller noe, så ungene kan få seg klærne de trenger.👿

Huff, skjønner deg godt. Du blir satt i en umulig situasjon. Er egentlig ikke din oppgave å lever tilbake det er jo hannes.

Men om han ikke gjør det så selger du playstation. Høres ut som mannen din trenger en leksjon i prioriteringer når det kommer til penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...