Gå til innhold

Xen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vet at jeg misliker noe av den kontakten han har med xen. Han har ved flere anledninger løyet og gått bak ryggen min ang henne. Han har barn med henne så noe kontakt forstår jeg jo han må ha.

Men mye foregår bak min rygg.

For to mnd siden la jeg kjæresten mln til på LinkedIn, han godtok ikke forespørselen, så jeg ventet litt. Inn i mellom dette snakket han om en kollega som han hadde godtatt på LinkedIn. Og jeg tenkte, hvorfor har han ikke godtatt meg?

Jeg sendte en ny forespørsel, fortsatt ikke godtatt. så jeg begynte mistenke at noe foregikk, så jeg endre opp med å snoke på profilen hans via hans tlf. Der kommer det opp at han har henne som venn, og at hun for lenge siden hadde godtatt hans forespørsel!

Jeg har da gått i flere mnd å lurt på hva som er greia her. Så viser det seg at han sjuler for meg at han har xen på LinkedIn. Han er ikke venner med henne på fb, har har heller aldri vert så lenge jeg har vert sammen med han (4år).

Hun er høyt utdannet, jeg jobber i barnehage. Og nå sitter jeg igjen og lurer på om han ikke vil ha meg men heller henne i forbindelsen sin pga hun er bedre forbindelse!! Hvis han på død og liv ikke ville jeg skulle vite det så hvorfor ikke slette henne og legge meg til. Jeg er så såra og har grått flere ganger. Syter med å ta det opp for da må jeg også innrømme at jeg har snoket, noe jeg ikke pleier å gjøre. 😢😥

Hva skal jeg gjøre? Hva tenker dere??

Anonymous poster hash: 87edc...e84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må han slette henne på Linkedin, gjør det noe at de er venner der? Men jeg synes det er rart at han ikke godtar deg da

Anonymous poster hash: 927ef...c0a
Skrevet

Hvorfor må han slette henne på Linkedin, gjør det noe at de er venner der? Men jeg synes det er rart at han ikke godtar deg da

Anonymous poster hash: 927ef...c0a

Det hadde jo ikke vert et problem hvis han ikke sjulte alt for meg, jeg vet at han ikke godtar pga han har henne der. Nå sitter jeg igjen og misliker forholdet enda mer. I starten var jeg veldig imøtekommende og positiv til å ha et godt samarbeid. Men med alt han har styrt med bak ryggen mln og ikke tatt hensyn til noe av mine følelser fordi han hele tiden har gått etter hennes pipe har jeg fått henne i vrange totalt! Hadde han ikke gjort det til en big deal så hadde det ikke vert det.

Det jeg mener er ikke at jeg vil han skal slette henne, jeg mener at hvis han tror det er big deal så burde han vel fjernet henne og lagt meg til!?

Hi

Skrevet

Har du tenkt over at kanskje grunnen til at han går bak din rygg er din egen sykelige sjalusi? Du har selv valgt å gå inn i et forhold med en mann som har barn fra før, da må du bare akseptere at han har den kontakten han må ha med moren til sine barn.

Vi leser titt og ofte her inne om barnefedre som er den tøffelen under regimet til en ny dame. Som ikke stiller opp for barna og deltar på fellesarrangement. Jeg synes faktisk at det er positivt å høre at han trosser deg for å kunne ha god kommunikasjon med moren til sine barn.

Anonymous poster hash: 73f07...a87

Skrevet

Si meg, er du klar over hvor upersonlig LinkedIn er eller?

Her sanser jeg en ekstremt sjalu kjæreste, som er veldig usikker på seg selv. Det kan være delvis hans skyld og oppførsel, men akkurat i denne situasjonen synes jeg du er urimelig.

Anonymous poster hash: 1463d...6ed

Skrevet

Han har skjult det fordi du reagerer som du gjør nå. Han vet at fu ville reagere slik. Han må kunne ha kontakt med barnas mor. Du overanalyserer hele situasjonen når du trekker inn hennes utdannelse i dette. Han ønsker å ha kontakt med henne pga barna, men skåner deg for det fordi han er glad i deg. Pust dypt med magen og prøv å legge tankene du har bort.

Anonymous poster hash: d8d43...e1e

Skrevet

Det skjer jo ingenting på den siden.

Tror du de sitter og mailer og flørter der?

Og hva gjør en barnehageansatt der?

Anonymous poster hash: 000c0...483

Skrevet

Folk som lyver og tilbakeholder ting er siste sort.

Skaff deg en bedre fyr...

Anonymous poster hash: 062d9...7e1

Skrevet

For det første så burde det ikke ha noe å si for hans del om han ikke har henne der, for at han skal ha et ok forhold til henne?

For det andre så vet jeg at det ikke skjer så mye der inne, men at han ikke godtar meg forstår jeg ikke og gjør hvertfall ikke situasjonen bedre!???

Og jeg har en annen utdanning en hva jeg jobber med, derfor er en barnehage ansatt der.

Hi

Skrevet

LinkedIn er ikke en vennetjeneste, det er der du har profesjonelle forbindelser. Kanskje din mann og hans ekskone har en jobb/utdannelse som naturlig gjør at man har knyttet kontakt på LinkedIn. Det at han ikke ønsker å ha deg som forbindelse kan være av samme årsak. Jeg f eks bruker LinkedIn på å bygge relasjon med forretningsforbindelser,og min mann som jobber med helt andre ting er det ikke naturlig å ha som kontakt på LinkedIn, og det har han ingen problemer med å forstå.

Anonymous poster hash: 17eca...267

Skrevet

LinkedIn er ikke en vennetjeneste, det er der du har profesjonelle forbindelser. Kanskje din mann og hans ekskone har en jobb/utdannelse som naturlig gjør at man har knyttet kontakt på LinkedIn. Det at han ikke ønsker å ha deg som forbindelse kan være av samme årsak. Jeg f eks bruker LinkedIn på å bygge relasjon med forretningsforbindelser,og min mann som jobber med helt andre ting er det ikke naturlig å ha som kontakt på LinkedIn, og det har han ingen problemer med å forstå.

Anonymous poster hash: 17eca...267

De jobber ikke med noe i nærheten av hverandre en gang....

Skrevet

De jobber ikke med noe i nærheten av hverandre en gang....

Min utdanning derimot er faktisk innen samme som mannen min. Eneste grunnen til at jeg ikke jobber med det er fordi jeg fikk barn og kunne ikke ta reisejobb pga han har det.

Hi

Skrevet

.

Skrevet

Den første tanken min er selvsagt at han føler seg nødt til å skjule kontakten med eksem og gå bak ryggen din,pga din sjalusi. Å fortelle om kontakten er kanskje ikke noe alternativ for ham, nettopp fordi du da føler for mye negativt knyttet til det. Og de har barn sammen, da kan man ikke akkurat klandre ham. Barnet og samarbeidet med eksem bør faktisk komme høyere opp enn hva den nye kjæresten føler om det.

Anonymous poster hash: 060b9...f20

Skrevet

Den første tanken min er selvsagt at han føler seg nødt til å skjule kontakten med eksem og gå bak ryggen din,pga din sjalusi. Å fortelle om kontakten er kanskje ikke noe alternativ for ham, nettopp fordi du da føler for mye negativt knyttet til det. Og de har barn sammen, da kan man ikke akkurat klandre ham. Barnet og samarbeidet med eksem bør faktisk komme høyere opp enn hva den nye kjæresten føler om det.

Anonymous poster hash: 060b9...f20

Jeg trenger jo ikke være anonym. Og LinkedIn har jeg såvidt vært logget på selv, det har jeg ikke noe forhold til og kjenner ikke til. Men atter en gang; jeg forstår at han ikke legger til deg om du med sannsynlighet kommer til å gjøre en sak ut av at han har eksen der.

Skrevet

Du er jo sykelig sjalu. Ikke rart han skjuler ting for deg når du gråter over noe slikt.

Hvorfor er du på linkedin? For å sjekke hva han har der og gjør der? Barnehageansatte pleier vel ikke ha linkedin-profil...

Anonymous poster hash: c7f78...367

Skrevet

Tenker det er fordi at du blir sjalu han skjuler det. De har jo barn sammen og må ha kontakt. Og det må du respektere.

Har selv opplevd noe lignende med en mann som hadde skjult kontakt med eksen sin, da reagerte jeg. Men de hadde ingen barn sammen og da blir det litt anderledes.

Anonymous poster hash: 3d7de...5ef

Skrevet

Er du generelt sjalu og generelt sjalu på hans eks, Hi? Var du sjalu på henne da du ble sammen med mannen?

I så fall kan du selv ha skapt den situasjonen at han føler han må gå bak ryggen din når han har kontakt med barnas mor.

Om det er slik at du ikke var sjalu og mislikte kontakten han må ha med henne, men han likevel har løyet og gått bak ryggen din, da har du grunn til å stusse på ham.

Jeg tror ikke du skal ta opp det med Linkedin. Se heller på hele forholdet deres og ta opp det som faktisk er problemet. Er problemet din sjalusi, da må du ta tak i den selv, det er ditt ansvar og ingen andres. Å leve med en urimelig sjalu person vil aldri være bra i lengden, ikke for noen av dere.

Om det er et generelt problem i forholdet at han går bak din rygg og lyver til deg, så må du ta tak i det.

Uansett er det tydelig at dere ikke kommuniserer på en god måte - så det må være førsteprioritet.

Anonymous poster hash: d090b...ee8
Skrevet

Er du generelt sjalu og generelt sjalu på hans eks, Hi? Var du sjalu på henne da du ble sammen med mannen?

I så fall kan du selv ha skapt den situasjonen at han føler han må gå bak ryggen din når han har kontakt med barnas mor.

Om det er slik at du ikke var sjalu og mislikte kontakten han må ha med henne, men han likevel har løyet og gått bak ryggen din, da har du grunn til å stusse på ham.

Jeg tror ikke du skal ta opp det med Linkedin. Se heller på hele forholdet deres og ta opp det som faktisk er problemet. Er problemet din sjalusi, da må du ta tak i den selv, det er ditt ansvar og ingen andres. Å leve med en urimelig sjalu person vil aldri være bra i lengden, ikke for noen av dere.

Om det er et generelt problem i forholdet at han går bak din rygg og lyver til deg, så må du ta tak i det.

Uansett er det tydelig at dere ikke kommuniserer på en god måte - så det må være førsteprioritet.

Som jeg skriver tidligere så hadde jeg ikke problemer med henne før han begynt sjule ting. Han skapte en situasjon der jeg ble usikker på deres forhold pga han sjulte alt mulig.

Hi

Skrevet

Tenker det er fordi at du blir sjalu han skjuler det. De har jo barn sammen og må ha kontakt. Og det må du respektere.

Har selv opplevd noe lignende med en mann som hadde skjult kontakt med eksen sin, da reagerte jeg. Men de hadde ingen barn sammen og da blir det litt anderledes.

Anonymous poster hash: 3d7de...5ef

Det er jo helt ok å ha kontakt om barnet! Men hva har det med LinkedIn å gjør!? Regner ikke med at de disktuterer samvær over LinkedIn?

Hi

Skrevet

Som jeg skriver tidligere så hadde jeg ikke problemer med henne før han begynt sjule ting. Han skapte en situasjon der jeg ble usikker på deres forhold pga han sjulte alt mulig.

Hi

Da er det tilliten i forholdet som ikke er der. Det er ikke LinkedIn som er problemet, om han har henne eller deg eller begge to der. Problemet er at du ikke lenger har tillit til ham og at det sårer deg at han har løyet om kontakt med eksen, og at du pga. det føler deg avvist når han ikke legger deg til på LinkedIn.

Har dere barn sammen? I så fall snakk sammen, ev. med parterapeut, for å reparere tilliten mellom dere slik at dere begge kan ha det godt igjen.

Har dere ikke barn sammen, vurder hvor mye energi du vil legge i å reparere i et forhold hvor det ikke lenger er tillit, om du orker ta jobben, eller om det er bedre å finne en annen mann.

Skal du ta det opp med ham så må du snakke om den generelle tilliten og respekten i forholdet. Ikke ta opp LinkedIn som problem, for det er bare et symptom. Det kan du ev. bruke som et eksempel. Men det er tilliten generelt som ikke er der, og det er den du må se om dere kan jobbe med.

Skrevet

Da er det tilliten i forholdet som ikke er der. Det er ikke LinkedIn som er problemet, om han har henne eller deg eller begge to der. Problemet er at du ikke lenger har tillit til ham og at det sårer deg at han har løyet om kontakt med eksen, og at du pga. det føler deg avvist når han ikke legger deg til på LinkedIn.

Har dere barn sammen? I så fall snakk sammen, ev. med parterapeut, for å reparere tilliten mellom dere slik at dere begge kan ha det godt igjen.

Har dere ikke barn sammen, vurder hvor mye energi du vil legge i å reparere i et forhold hvor det ikke lenger er tillit, om du orker ta jobben, eller om det er bedre å finne en annen mann.

Skal du ta det opp med ham så må du snakke om den generelle tilliten og respekten i forholdet. Ikke ta opp LinkedIn som problem, for det er bare et symptom. Det kan du ev. bruke som et eksempel. Men det er tilliten generelt som ikke er der, og det er den du må se om dere kan jobbe med.

Ja vi har desverre barn sammen. :/

Hi

Skrevet

Ja vi har desverre barn sammen. :/

Hi

Da tenker jeg at parterapi eller familievernkontoret er det beste for dere, for slik dere holder på nå så kommuniserer dere ikke sammen og du stoler ikke på ham.

Snakk med ham og så ringer du i morgen og avtaler hjelp til dere.

Skrevet

Da tenker jeg at parterapi eller familievernkontoret er det beste for dere, for slik dere holder på nå så kommuniserer dere ikke sammen og du stoler ikke på ham.

Snakk med ham og så ringer du i morgen og avtaler hjelp til dere.

Har prøvd få han med på fam.konotet før, han nekter, og sier at han kun er med der hvis vi går fra hverandre og skal diskutere samvær.

Skrevet

Har prøvd få han med på fam.konotet før, han nekter, og sier at han kun er med der hvis vi går fra hverandre og skal diskutere samvær.

Såpass, ja. Da tenker jeg at jeg hadde bestilt den timen til mekling, så får han diskutere samvær. Og du - ikke noe tap å ikke ha ham på LinkedIn.

Jeg hadde ikke forblitt sammen med en mann jeg ikke stolte på, som jeg ikke kunne kommunisere med og som ikke var villig til å jobbe med forholdet :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...