Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Jeg skal for første gang prøve å brenne cd som skal brukes på lang biltur. Hvilket program bør jeg bruke da? Helst ett lett program ettersom jeg ikke er så teknisk av meg. Anonymous poster hash: 72d15...523 Anonymous poster hash: 16d78...e61
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #2 Skrevet 21. april 2016 Du bruker selvsagt Windows sitt! Sett inn pcen og følg anvisningene Legg alle lydsporene i en egen mappe og hent den opp når du kommer inn i programmet. Maks 80 min til sammen tror jeg du har mulighet til. Du trenger IKKE program for dette Anonymous poster hash: 4da3d...2d6
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #3 Skrevet 21. april 2016 Sett inn cden Anonymous poster hash: 4da3d...2d6
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 Du bruker selvsagt Windows sitt! Sett inn pcen og følg anvisningene Legg alle lydsporene i en egen mappe og hent den opp når du kommer inn i programmet. Maks 80 min til sammen tror jeg du har mulighet til. Du trenger IKKE program for dette Anonymous poster hash: 4da3d...2d6 Vet at Windows har ett ja men ser bare på nettet at det er mange programmer du kan laste ned for å brenne cder,å tenkte at det kanskje var en grunn til at de ikke bruker den som du slipper å laste ned. Anonymous poster hash: 16d78...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå