Gå til innhold

Hva synes dere om denne boligannonsen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow....

Anonymous poster hash: 85155...98d

Skrevet

Herregud, så kleint med "private" bilder i annonsen. Jeg vil jo se leiligheten, ikke de som bor der :sjokkert: Alle de folkene er jo bare forstyrrende, og for mer virker detfullstendig mot sin hensikt. Bare så vidt jeg gidder å se på alle bildene

Anonymous poster hash: 47df4...c87
Skrevet

Men den var jo veldig billig da, hvorfor det tro. Er det så billig i Skien altså

Anonymous poster hash: 47df4...c87
Skrevet

Helt forferdelig! Jeg vil ikke tenke på at den forrige eieren har sittet på kjøkkenbenken når jeg står der og skjærer brød eller tomater. Jeg vil se bilder av huset, ikke familiealbumet til de som har bodd der før.

Anonymous poster hash: 0a023...ae2

Skrevet

Utrolig kleint, hva slags piller er det denne megleren har tatt lurer jeg på. 

Skrevet

Haha skulle tro det var en reklamefilm for eiendomsmeglerfirma. "Ett bilde sier mer en tusen ord" 😂. Joa men ikke i en boligannonse. Hjelpes. Slitsomt og aaaaaltfor mye salgstriks som virker mot sin hensikt. Jeg hadde ikke orket å gått på visningen engang. Ser for meg en slitsom eiendomsmegler som skryter og maser om leiligheten.

Anonymous poster hash: 94905...493

Skrevet

Helt forferdelig! Jeg vil ikke tenke på at den forrige eieren har sittet på kjøkkenbenken når jeg står der og skjærer brød eller tomater. Jeg vil se bilder av huset, ikke familiealbumet til de som har bodd der før.

Anonymous poster hash: 0a023...ae2

Det var det jeg tenkte også. Hadde ikke orket å gå på visning der, hadde hatt følelsen av å tre rett inn i andre personers privatliv. 

HI

Anonymous poster hash: 2fa69...3a5

Skrevet

Latterlig.

Men tipper de prøver å få en av de annonsene som deles i hytt og pine fordi den et anderledes.

Det er de langt unna å lykkes med, de dummer seg heller ganske bra ut.

Anonymous poster hash: 6ffa2...50a

Skrevet

Øyene mine blør!

Anonymous poster hash: ad239...26b
Skrevet

Et nytt ord i ordboken "Puteannonse"... Kjenner jeg ble rett og slett flau her🙈

Anonymous poster hash: 80bd3...ea0

Skrevet

Der fristet det heller ikke å gå på visning, men av helt andre årsaker. Føler at de to annonsene utgjør glimrende eksempler på hvorfor man henholdsvis ikke skal la megleren utfolde alle sine kreative sider i en annonse, og hvorfor det heller ikke er så lurt å gjøre alt selv.

Skrevet

Der fristet det heller ikke å gå på visning, men av helt andre årsaker. Føler at de to annonsene utgjør glimrende eksempler på hvorfor man henholdsvis ikke skal la megleren utfolde alle sine kreative sider i en annonse, og hvorfor det heller ikke er så lurt å gjøre alt selv.

Tror den siste er salg uten megler.

Det er teksten på den som er mest utrolig, rene doktoravhandlingen 😅

Skrevet

Bussen kommer nærmere, den stopper, den går... 🎉

Anonymous poster hash: 80bd3...ea0

Hahahhahahahaha helt nydelig😂😂😂

Anonymous poster hash: 6182d...8e5

Skrevet

Tror den siste er salg uten megler.

Det er teksten på den som er mest utrolig, rene doktoravhandlingen

Spesielt herlig at de fremhever de lakkerte furudørene, som er tilpasset de gulmalte veggene.

Skrevet

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=74285363&fks=74285363

Tekst, bildet ... Wow! Tror det er den rareste boligannonsen jeg har sett. Hadde aldri klart å føle at det var min bolig .

haha, teksten på kjøkkenet.. velholdt og pent oppusset kjøkken med plass til å kokkelere i stor stil? Vi snakker 2x60 cm benk og stålvask fra 70-tallet. I tillegg har de ikke greid å tilpasse innredningen så de har ubrukte cm på begge sider av komfyren. Joa. 

Skrevet

Spesielt herlig at de fremhever de lakkerte furudørene, som er tilpasset de gulmalte veggene.

😂😂

Skrevet

Kjentfolk jo 😄

Anonymous poster hash: 9b6f3...5c1

Skrevet

Seriøst??? Dette MÅ være tull!!

Ble seriøst irritert av å se gjennom bildene. Fikk ikke se mye av leiligheten for å si det sånn......

Virker som om de prøver å appellere til mennesker som ikke har venner. At om de kjøper denne leiligheten får de både fotballkvelder og venninnekvelder på kjøpet.

Kleint kleint kleint!!!

Anonymous poster hash: c278d...d04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...