Gå til innhold

Intressant observasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang det kommer en tråd her med bilde i, med "Hva synes du om denne kroppen" og bildet viser en overvektig dame kommer det kommentarer slik som "Fin dame, FLAT mage, fine pupper" (selv om magen er svær og dama likeså)... Trådstartere som veier 100 kilo og får vite de ser slanke ut. Hva er grunnen? Er det mennesker som er større enn den avbildede og dermed anser personen som slank? Vi lever i et samfunn som bare blir større....Og nå mener jeg ikke at de på bildet ikke er pene altså, men kall en spade for en spade! 

Anonymous poster hash: 5384b...072
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som legger ut sånne bilder søker vel bekreftelse på noe. Dessuten så er de fleste av oss oppdratt til å holde munn hvis vi ikke har noe pent å si og de fleste damer er også bekjent m å få stygge kommentarer på utseende..

Anonymous poster hash: cd30c...4c8

Skrevet

Kjære vene, om du hinter til ho på bildet i den andre tråden her, så har ho ikkje svær mage. Og dei fleste kommentarane meiner ho er tjukk...det var ikkje mange som var positive til ho.

Anonymous poster hash: d01d7...583
Skrevet

fordi dama faktisk hadde flat mage..? og fine pupper ;)
Jeg er ikke så stor som den dama det var bilde av her på en tråd isted, MEN jeg har myye større mage. Jeg blir aldri kvitt den og ser konstant gravid ut. Det var ikke jeg som kommenterte "flat mage" men det var det første jeg la merke på den dama..

Anonymous poster hash: 5c16a...46c
Skrevet

Den dama på bildet hadde overhodet ikke flat mage!! Er dere helt på jordet eller?

Anonymous poster hash: 7f50d...9a5

Skrevet

Dette er en flat mage..

Anonymous poster hash: 7f50d...9a5

post-42-18168_thumb.jpeg

Skrevet

Jeg er ikke så stor som den dama det var bilde av her på en tråd isted, MEN jeg har myye større mage. Jeg blir aldri kvitt den og ser konstant gravid ut. Det var ikke jeg som kommenterte "flat mage" men det var det første jeg la merke på den dama..

Du blir ikke kvitt den, fordi? Du ikke trener og spiser sunt nok? Damen på bildet er overvektig, ingen tvil om det. Nå sikter jeg generelt til andre tråder her også, ikke bare denne. Synes bare holdningene i samfunnet har endret seg. Det er "normen" å være tykkere enn hva man var før. 

Skrevet

Helt uinteressant "observasjon", spør du meg.

Skrevet

Jeg har ikke sett bildet dere refererer til, men må si at jeg har stikk motsatt oppfatning av slike tråder.

Kvinner godt innenfor normalen blir betegnet som tykke og utrente. Har man over 20 i bmi er man bælfeit og bør skåne resten av verden for å se på dem (oss).

Hvorfor ikke bare være litt hyggelige?

Skrevet

Hun har jo ikke flat mage

Anonymous poster hash: cb6d0...f7b

Skrevet

Du blir ikke kvitt den, fordi? Du ikke trener og spiser sunt nok? Damen på bildet er overvektig, ingen tvil om det. Nå sikter jeg generelt til andre tråder her også, ikke bare denne. Synes bare holdningene i samfunnet har endret seg. Det er "normen" å være tykkere enn hva man var før. 

Jepp, er nok fordi jeg ikke trener ;) Men spiser sundt og er ikke feit eller overvektig. Har hatt pondus siden barneskolen.......

Skrevet

Kva er det som plager deg egentlig, at nokon synes ei overvektig dame er fin? Er det berre lov å vere fin om man er tynn?

Anonymous poster hash: d01d7...583

Skrevet

Jeg har ikke sett bildet dere refererer til, men må si at jeg har stikk motsatt oppfatning av slike tråder.

Kvinner godt innenfor normalen blir betegnet som tykke og utrente. Har man over 20 i bmi er man bælfeit og bør skåne resten av verden for å se på dem (oss).

Jeg synes forumet egentlig er ganske personlighetsforstyrret ;)

Er noen overvektige er de enten bælfeit og fæle - eller de er kjempeflotte og frodige.

Er noen normalvektige er de enten bælfeite og fæle - eller de er kjempeflotte og sunne.

Er de undervektige er de enten skinn og bein og fæle - eller de er modellvakre.

Jeg synes jeg ser alt i en salig blanding ;)

Hvor ble det av normalvektig med fokus på helse og nok aktivitet?

Anonymous poster hash: dff0d...066

Skrevet

Uenig. Det finnes en mellomting mellom 16 og 40 i BMI. Jeg anser hvertfall ikke litt over 20 i BMI som bælfeit. Vi er skremmende opptatt av barns kosthold (ikke saft, nugatti på skiva i ukedagene +++), mens mange driter i sin egen kropp og spiser for mye og trener lite. Deretter normaliseres overvekt. Jeg spyr forresten ikke ut meningene mine i virkeligheten, men her inne synes jeg faktisk det er greit. Det er et faktum at vi er blitt fetere her til lands! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...