Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Etter den grusomme overgrepssaken i Bergen, har jeg begynt å lure på en ting. Dersom det blir oppdaget overgrep i barnehage, hvem er det da som skal anmelde? Er det foreldrene til barnet, eller er det styrer? Anonymous poster hash: b57a0...c17
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Foreldre, styrer, politi eller andre kan anmelde om de vet om det. Anonymous poster hash: c83ea...584
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Ok, takk for svar Anonymous poster hash: b57a0...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå