Gå til innhold

Noen med barn med asperger her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennetegn la dere spesielt merke til? Jenta vår har alle tegna. Ikke i like stor grad, men alle er der. Er dette normalt?

 

Anonymous poster hash: 7a784...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke tegn?

 

Anonymous poster hash: ed85a...e08

Skrevet

Hvilke tegn?

 

Anonymous poster hash: ed85a...e08

kan ikke se at det er relevant i forhold til mitt spm?

 

Anonymous poster hash: 7a784...94f

Skrevet

Hallo hi, hvis du vil ha svar kan du jo utdype litt mer i forhold til hvilke tegn du ser som du reagerer på. Da er det lettere for folk å svare om det er normalt eller ikke, i forhold til sine egne barn.

 

Eller kanskje det ikke er relevant å få svar på spørsmålet ditt? Da får du Google da!!

 

Anonymous poster hash: 3a753...101

Skrevet

kan ikke se at det er relevant i forhold til mitt spm?

 

Anonymous poster hash: 7a784...94f

Du spør om det er normalt. Alle har masse av symptomene på mange lidelser. For å svare på om det er normalt må du angi hva du opplever som "unormalt" og symptomer på Asperger.

 

 

Anonymous poster hash: ed85a...e08

Skrevet

kan ikke se at det er relevant i forhold til mitt spm?

 

Anonymous poster hash: 7a784...94f

Fler med Aspergers i deres familie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...