Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Hvordan kjennetegn la dere spesielt merke til? Jenta vår har alle tegna. Ikke i like stor grad, men alle er der. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 7a784...94f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Hvilke tegn? Anonymous poster hash: ed85a...e08
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Hvilke tegn? Anonymous poster hash: ed85a...e08 kan ikke se at det er relevant i forhold til mitt spm? Anonymous poster hash: 7a784...94f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Hallo hi, hvis du vil ha svar kan du jo utdype litt mer i forhold til hvilke tegn du ser som du reagerer på. Da er det lettere for folk å svare om det er normalt eller ikke, i forhold til sine egne barn. Eller kanskje det ikke er relevant å få svar på spørsmålet ditt? Da får du Google da!! Anonymous poster hash: 3a753...101
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 kan ikke se at det er relevant i forhold til mitt spm? Anonymous poster hash: 7a784...94f Du spør om det er normalt. Alle har masse av symptomene på mange lidelser. For å svare på om det er normalt må du angi hva du opplever som "unormalt" og symptomer på Asperger. Anonymous poster hash: ed85a...e08
Surogvanskelig Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 kan ikke se at det er relevant i forhold til mitt spm? Anonymous poster hash: 7a784...94f Fler med Aspergers i deres familie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå