Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Skolen her legger stadig ut bilder av barna når det skjer noe spesielt. Det samme gjør SFO. De bruker itslearning og sånn sett er det jo bare til en begrenset gruppe, men gruppen består tross alt av over 1000 mennesker + alle de i kommunen som har automatisk tilgang. Jeg merker at jeg ikke liker det noe særlig, men er det vanlig? Andre steder er jo alle så nøye på å ikke offentliggjøre bilder uten etter samtykke med foreldrene. Anonymous poster hash: eef3b...89a
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Dette er da helt vanlig, men du skal ha mottatt et skriv der du samtykker. Anonymous poster hash: 2a111...ea6
Tipptopp Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Nå går vår i barnehagen, men vi måtte skrive under på at bilder kunne tas, om de kunne brukes og til hva de kunne brukes (internt i barnehagen, månedsavisen til barnehagen, i barnehagekjeden, offentlig, Facebook, avis osv)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 De legger bare ut bilder av de barna der de foresatte har skrevet under på st det er greit. Anonymous poster hash: f96f3...6e5
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Det samme gjør de her. Når ungene starter på skolen må foreldrene skrive under og huke av hva som er lov og ikke lov med sitt barn. Her tror jeg de fleste har sagt ja, for klassebildene fra nesten alle koassene har blitt lagt ut. En klasse det ikke er på, og der vet jeg det er en som bor på hemmelig add. Anonymous poster hash: 5eda2...150
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Her måtte vi også huke av på om de kunne bruke bilder eller ikke. De legger stadig ut bilder. Anonymous poster hash: 6e5c6...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå