Gå til innhold

Oppmerksomhet til mannlige barnehageansatte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overgrepssaken stormer og jeg kjenner behovet for å vise dem at de blir satt pris på. Er det innafor?

Anonymous poster hash: 6a6c8...55b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgrepssaken stormer og jeg kjenner behovet for å vise dem at de blir satt pris på. Er det innafor?

Ja spørs hva du hadde tenkt å gjøre?

Vi har mange mannlige barnehageansatte. Jeg digger dem. De er de flinkeste med barna

Anonymous poster hash: 9fc40...114

Skrevet

Eh, det høres veldig spesielt ut spør du meg.....

Skrevet

Eh, det høres veldig spesielt ut spør du meg.....

Er det spesielt at byråden går ut og støtter byens mannlige barnehagepersonell spesielt også?

Tror uansett jeg bare gir noe felles til hele personalet. 

Skrevet

Hvordan kan man vite at de i barnehagen vår er normale da ? Huff blir paranoid !!!

Anonymous poster hash: affee...15d

Skrevet

Hvordan kan man vite at de i barnehagen vår er normale da ? Huff blir paranoid !!!

Hvordan vet du at de kvinnelige ansatte er det, da?

Anonymous poster hash: f6de4...c1f

Skrevet

Forsåvidt så kunne en kvinne bhg også forgrepet seg på barn, med tanke på st det jobber 6-7 ganger så mange kvinner enn menn i bhg et vel sannsynligheten like stor.

Jeg har ikke noe mer mistanke til mennene enn kvinnene i bhg til mine barn. Slike overgrep går idviduelt og ikke på kjønnet til ansatte. Kan være ansatt en kvinne i bhg og som trekker litt på penis til gutter, fingeren oppi jenta eller koser litt for mye, og liker å motta kos fra barn. Da burde man kanskje ha selvinnsikt på å slutte i bhg eller anldri befinne seg i en situasjon alene med barn (gjelder både kvinner og menn)

Anonymous poster hash: 5fe21...312

Skrevet

Det kan vi ikke, men vi må nesten bare ta sjansen på det til vi evt får grunn til å tro noe annet, som så mye annet her i livet. Vi kan ikke gå rundt og tro det verste hele tiden. Statistisk sett er jo riskoen forsvinnende liten.

Anonymous poster hash: fa0b5...f22

Skrevet

Det er vel 1 av 5 eller noe som slår eller misbruker barn. Så ville ikke følt meg for trygg

Skrevet

Vi har mange mannlige barnehageansatte. Jeg digger dem. De er de flinkeste med barna

Mener du at mannlige barnehageansatte er bedre enn kvinnelige barnehageansatte?

Anonymous poster hash: f293d...eba

Skrevet

Jeg er vanligvis tilhenger av å gi oppmerksomhet til barnehageansatte/lærere, men dette mener jeg blir helt feil. Jeg hadde ikke blitt glad dersom noen kom til meg og uttrykte at de ikke trodde jeg hadde en forferdelig tilbøyelighet fordi jeg er kvinne. Det ville jeg tatt for gitt.

Anonymous poster hash: a4a7f...9f3
Skrevet

Det var da en bastant mening. 

Anonymous poster hash: 7875f...ca7

Skrevet

Jeg tror den beste tillitserklæringen er å oppføre seg som vanlig - ikke gi en slags trøstepresang.

Anonymous poster hash: 524f0...62e
Skrevet

Det var da en bastant mening. 

Hun skriver vel bare at det er slik i deres barnehage?

Anonymous poster hash: a4a7f...9f3

Skrevet

Forsåvidt så kunne en kvinne bhg også forgrepet seg på barn, med tanke på st det jobber 6-7 ganger så mange kvinner enn menn i bhg et vel sannsynligheten like stor.

Jeg har ikke noe mer mistanke til mennene enn kvinnene i bhg til mine barn. Slike overgrep går idviduelt og ikke på kjønnet til ansatte. Kan være ansatt en kvinne i bhg og som trekker litt på penis til gutter, fingeren oppi jenta eller koser litt for mye, og liker å motta kos fra barn. Da burde man kanskje ha selvinnsikt på å slutte i bhg eller anldri befinne seg i en situasjon alene med barn (gjelder både kvinner og menn)

😱 I all verden, har du fantasert om dette eller 😳 Er det normalt å tenke på hva man kan gjøre med små barn 😳

Anonymous poster hash: 6259f...169

Skrevet

Da min bror jobbet i barnehage, ga han beskjed om at han ikke tok stellesituasjoner, bleieskift og dobesøk alene, fordi han ikke ville bli mistenkeliggjort. Kun fordi han var mann. Syns det er synd det er sånn, men jeg forstår det på en måte også.

Anonymous poster hash: 950f2...3b4

Skrevet

Hvordan vet du at de kvinnelige ansatte er det, da?

Anonymous poster hash: f6de4...c1f

Det finnes svært få pedofile kvinner.

Anonymous poster hash: 4eeef...aba

Skrevet

Du burde holde deg for god til å gi beskrivelser av overgrepshandlinger på et babyforum.

Skrevet

😱 I all verden, har du fantasert om dette eller 😳 Er det normalt å tenke på hva man kan gjøre med små barn 😳

Anonymous poster hash: 6259f...169

Signerer! Utrolig kvalmende. Ikke normalt. Håper vedkommende som har skrevet dette leser tråden fortsatt.

Skrevet

Nei jeg har ikke slike fantasier, men det virker som st alle skal sette menn som jobber i bhg under gapestokken.

Barnehager trenger menn, minst en på hver avdeling -hadde dere hatt litt fornuft ville dere sett for en fantastisk ressurs det er å ha en mann blandt barna i bhg. Kvinner og menn er forskjellige og barna våre trenger en mann å kunne forholde seg til på lik linje som en kvinne i bhg.

Min opplevelse er at menn ofte er mer med i leken til barna, de er roligere og takler stressfyllte situasjoner bedre. De har en litt anen holdning (generelt) enn hva kvinner (generelt) har og derfor er det viktig med oppegående menn i bhg.

Tenk om alle menn på ett forum hang ut "alle kvinnelige sækretærer" som tøser. Og alle andre menn var enige i utsagnet, og fikk et bilde malt i hodet på at alle er tøser og var enig i at man ikke kunne stole på noen kvinnelige sekretærer -at det var best å bare ansette menn for de kan "ikke være tøser" - - -

Skrevet

Nei jeg har ikke slike fantasier, men det virker som st alle skal sette menn som jobber i bhg under gapestokken.

Barnehager trenger menn, minst en på hver avdeling -hadde dere hatt litt fornuft ville dere sett for en fantastisk ressurs det er å ha en mann blandt barna i bhg. Kvinner og menn er forskjellige og barna våre trenger en mann å kunne forholde seg til på lik linje som en kvinne i bhg.

Min opplevelse er at menn ofte er mer med i leken til barna, de er roligere og takler stressfyllte situasjoner bedre. De har en litt anen holdning (generelt) enn hva kvinner (generelt) har og derfor er det viktig med oppegående menn i bhg.

Tenk om alle menn på ett forum hang ut "alle kvinnelige sækretærer" som tøser. Og alle andre menn var enige i utsagnet, og fikk et bilde malt i hodet på at alle er tøser og var enig i at man ikke kunne stole på noen kvinnelige sekretærer -at det var best å bare ansette menn for de kan "ikke være tøser" - - -

Pedofile og tøser......ja, det var litt av en sammenligning.............

Skrevet

Slutt med dette dritet om "likestilling"😜. Visst menn gjør det gjør kvinner også det! Jada , det fins noen ekle kvinner rundt omkring også ! Men de fleste er ekle menn uansett !!

Anonymous poster hash: a6273...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...