Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Jeg er gravid, snart halvveis og det har svidd veldig når jeg har tisset de siste dagene, og jeg var hos jordmor i går for å sjekke hva det kunne være. Jeg var veldig sikker på at det var urinveisinfeksjon, men urinen var helt fin og slo ikke ut på noen ting. Jeg må på do hele tiden kjennes det som, og det svir veldig. Tenkte å ringe legen og se om de finner ut av det, men hva kan det være? Det svir til og med når jeg bare sitter stille Anonymous poster hash: ae069...a55
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Jeg er gravid, snart halvveis og det har svidd veldig når jeg har tisset de siste dagene, og jeg var hos jordmor i går for å sjekke hva det kunne være. Jeg var veldig sikker på at det var urinveisinfeksjon, men urinen var helt fin og slo ikke ut på noen ting. Jeg må på do hele tiden kjennes det som, og det svir veldig. Tenkte å ringe legen og se om de finner ut av det, men hva kan det være? Det svir til og med når jeg bare sitter stille Anonymous poster hash: ae069...a55 Klamydia eller sopp kanskje? Anonymous poster hash: 61550...1c7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #3 Skrevet 20. april 2016 Det er ikke alltid uvi slår ut på testene de tar på legekontor eller hos jordmor. Dra til legen din med en urinprøve og spør om de kan sende den inn til dyrkning. God bedring. Anonymous poster hash: 23665...692
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Klamydia eller sopp kanskje? Anonymous poster hash: 61550...1c7 Har ingen andre symptomer på sopp, og det har jeg hatt tidligere. Kan det være det likevel? Klamydiatest tok jeg for en liten stund siden så det har jeg ikke. Anonymous poster hash: ae069...a55
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Det er ikke alltid uvi slår ut på testene de tar på legekontor eller hos jordmor. Dra til legen din med en urinprøve og spør om de kan sende den inn til dyrkning. God bedring. Anonymous poster hash: 23665...692 Enig med dette. Jeg har hatt uvi som ikke slo ut på test på kontoret, men gjorde det på dyrkning. Lege! Anonymous poster hash: 93898...714
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå