Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #1 Skrevet 20. april 2016 Jeg har for en periode hatt ganske ok økonomi, det er rom for å spare litt hver mnd så jeg har endelig fått en grei begynnelse på en buffer. Ellers når regninger og matpenger er tatt ut sitter jeg igjen med 3000-4000 kr. Dette skal gå til klær, utstyr, kosmetikk, bursdager osv. Dette brukes opp hver mnd. Og er det enda større utgifter/innkjøp reduserer jeg bare det på sparepengene den mnd. Jeg har to barn. Går snart ned i inntekt igjen og vil da sitte igjen med betydelig mindre både til sparing og til dette diverse budsjettet. Da vil sparing og diverse bli rundt 3000 til sammen. Hvordan skal jeg klare å kutte i innkjøp, er jo ganske bortskjemt med å kunne kjøpe det jeg vil ha/ trenger. Noe må gå til sparing også, det er jo veldig viktig å ha en god buffer. Tips? Hvor mye har dere til slikt i mnd? Anonymous poster hash: 34aaa...588
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 http://www.pengevett.com/ Anonymous poster hash: 343d5...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå