GÃ¥ til innhold

🎉🇳🇴Barneselskap søndag 1mai?🇳🇴🎉


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det ok?

Eller helt uhørt?

 

Hadde du reagert om du fikk innbydelse til barneselskap som skal være søndag 1mai?

 

Anonymous poster hash: fedc0...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hadde vært helt uproblematisk. Det er ikke en helligdag hvor man skal sitte stille og tenke på guddommen, akkurat. Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hva annet som evt skjer rundt dere denne dagen. Her i bygda er det et stort arrangement som absolutt alle deltar på, tar nesten hele dagen og er veldig koselig. Jeg hadde syntes det var trist å måtte velge og gå glipp av en av delene.



Anonymous poster hash: 1d412...d7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som du vil, men mitt barn kommer ikke. Vi får i tog og feirer arbeidernes dag.

 

Anonymous poster hash: 12fc2...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skal 6 åringen på fotballcup den dagen og så skal jeg på jobb. Så en helt vanlig søndag tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: de8de...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten passer det for folk eller så melder de avbud. I år er det enklere siden det ikke er noen langhelg involvert i første mai (hvilket er surt) så færre reiser bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge 1. mai er på en søndag er det ok i mine øyer, men ikke om den hadde falt på en hverdag.



Anonymous poster hash: 644d9...78c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så lenge 1. mai er på en søndag er det ok i mine øyer, men ikke om den hadde falt på en hverdag.

 

Anonymous poster hash: 644d9...78c

Øyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi går for den dagen.....

Liker egentlig ikke å legge selskap til helger, og i allefall ikke søndager. Men mai mnd er så vanvittig travel, og dette blir den dagen det passer for oss....

 

Hi

 

Anonymous poster hash: fedc0...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...