Gå til innhold

Hjelp, jeg har blitt døv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig forkjølet og i kveld har jeg blitt helt døv . Hører alt inne i hodet , men ingenting utenfor. ( har bare hørsel på høyre øre til vanlig)

Noen råd eller tips til hvordan jeg kan få tilbake hørselen? Det er utrolig ekkelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig ved forkjølelse at hørselen senkes, opptil ganske mange desibel.

Anonymous poster hash: 75345...ecc

Skrevet

Ta nesespray og vent på at hevelsen i kanalene i hodet går ned igjen.

Anonymous poster hash: dd415...8eb
Skrevet

Har du nesehorn? I så fall, skyll godt nesen med det både i kveld og fortsett noen ganger om dagen videre.

Jeg fikk bedre hørsel av det en gang jeg var veldig forkjølet og begynte å høre dårlig.

Ellers - drikk mye slik at alt slim blir mest mulig tynt. Du kan lage deg te av timian og ha ferskpresset sitron i også - begge deler virker slimløsende.

Masse god bedring :)

Anonymous poster hash: 215b3...386
Skrevet

Ta nesespray og vent på at hevelsen i kanalene i hodet går ned igjen.

Anonymous poster hash: dd415...8eb

Takk for tips 😀
Skrevet

Har du nesehorn? I så fall, skyll godt nesen med det både i kveld og fortsett noen ganger om dagen videre.

Jeg fikk bedre hørsel av det en gang jeg var veldig forkjølet og begynte å høre dårlig.

Ellers - drikk mye slik at alt slim blir mest mulig tynt. Du kan lage deg te av timian og ha ferskpresset sitron i også - begge deler virker slimløsende.

Masse god bedring :)

Anonymous poster hash: 215b3...386

Takk for tips 😀
Skrevet

Jeg er også døv på venstre øre, og har opplevd det samme før! Hørte ikke at jeg snakket selv en gang, kjempeekkelt og plagsomt. Nesespray og skyllehorn hjalp noe, men det tok litt tid før hørselen var "normal" igjen..2-3 dager om jeg husker rett. (Men da hørte jeg i hvertfall noe, var mer som en dott i øret) :)

Anonymous poster hash: 3d733...016

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...