Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Innerst: Ammesinglet Mellomlag: En topp/t-skjorte med litt vidde så du får dratt den opp Ytterst: En cardigan. Med singleten innerst slipper du bar mage når toppen dras opp, med cardiganden holder du deg varm. Anonymous poster hash: 9e318...1a9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 http://www.hm.com/no/product/40947?article=40947-S Anonymous poster hash: 9e318...1a9
Slaskepott Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Milker har både ammekjoler, ammegensere og singleter i ullblanding, som jeg har bodd i hele vintersesongen med alle tre ungene. Fås kjøpt blant annet hos www.ammebutikken.no (da støtter du Ammehjelpen samtidig) og www.milker.no. Ellers har både Boob og Safa langermet trøye og singlet i ren ull, de er også gode.
Slaskepott Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Milker har forresten også nattkjoler i ren ull, og det er gull verdt når man nattammer og samsover (og dermed ofte sovner med puppen ute og overkroppen over dyna) Nøstebarns nattkjole i ull/silke med knepping kan også brukes, men jeg foretrekker "ordentlig" ammeåpning for at mest mulig av overkroppen skal være tildekket (holde seg varm) også mens puppen er ute.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Jeg brukte en helt vanlig singlet innerst som jeg dro ned og en vanlig topp/grenser som helst var litt vid som jeg dro opp. Anonymous poster hash: c3db8...55a
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. april 2016 #7 Skrevet 20. april 2016 Amnesinglet med en tynn ulljakka utenpå var favoritten her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå