GÃ¥ til innhold

I helvete! Fortanna😨

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slo ut fortanna mi idag! Sklei på badet og slo meg hardt i vasken. Og fortanna til høyre for ut! Selve skaden, blodet, smerten, barna som vitner og alt det der er en ting, men nå er jeg helt rådvill. Jeg sitter her uten tann! Ringte tannlegen (dette skjedde etter stengetid) og fikk komme inn. Tanna hadde i tillegg til å ha blitt ut en stor skade. Så det var ikke mulig å gjøre noe. De stoppet sydde, stoppet blødningen og tok avtrykk. Nå må jeg vente minst tre dager på å få en protese på en plate (?) Og han skulle sende henvisning på å få satt inn en permanent tann med skrue, men det kunne ta sin tid. Jeg er tannløs! Jeg høres sikkert teit ut, men det her er helt vilt tragisk for meg. Kommer ikke til å bevege meg ut av huset før den protesen er på plass. Ungene har ikke sett meg enda, men de får jo det i morgen. Mannen er rar. Han later som ingenting. Jeg har tramadol og håper jeg får sove på det 😂 noe så tragisk!!! 😲

Anonymous poster hash: ceaaf...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg, det er ikke kult å gå ut uten fortann, jeg har en stor fylling i begge fortennene oppe, og da den falt ut, gikk jeg ikke ut av huset før dagen jeg skulle til tannlegen.

Gjest Muji81
Skrevet

Hehe...huff. Beklager at jeg ler, men du vil kanskje smile av det selv når tanna er på plass?

Det er jo et hendelig uhell. Tror ikke folk vil peke og le (for mye).

Skrevet

Oi, forstår deg godt. Du trenger ikke gå ut. Bare bli hjemme til de får satt inn en ny. God bedring

Anonymous poster hash: a69ed...cc2

Skrevet

Går bedre når du får protese , ingen ser at det ikke er din tann om du ikke selv bemerker det 😊 Hold ut. Tann på stift ser også bra ut, men hvorfor måtte du ha henvisning? Jeg har en tann på stift selv - gjort hos vanlig tannlege.

Skrevet

Uff, ikke greit. Men husk å ta bilde, du vil le av det senere 😂

Anonymous poster hash: 18aab...6d0

Skrevet

Jeg ville nok ha valgt å le av det. Se litt komisk på det. Det er så mye lettere da :)

Og denne er til deg:

(se lyst på det... du har i hvert fall éi fortann ;) )

Anonymous poster hash: 26bf9...27f
Skrevet

Ser for meg han i hangover filmen som trakk ut fortanna i fylla 😂 uff stakkar deg. Godt du får "ny" tann snart.

Anonymous poster hash: 3293a...a5c

Skrevet

Går bedre når du får protese , ingen ser at det ikke er din tann om du ikke selv bemerker det 😊 Hold ut. Tann på stift ser også bra ut, men hvorfor måtte du ha henvisning? Jeg har en tann på stift selv - gjort hos vanlig tannlege.

Jeg vet ikke, han skulle henvise til tannlegehøyskolen sa han? Snakka om titaniumskrue og no greier. For å være ærlig fikk jeg ikke med meg alt, eller tok det hvert fall ikke innover meg. Har sovet godt i natt og ungene fikk seg en god latter. Jeg lo jeg og. Hun ene har jo selv mista en tann for ikke lenge siden så hun vet jo tross alt hva dette dreier seg om :P selvom det var ei melketann.

Sjefen har gitt meg fri frem til nødløsningstanna kommer. Dette skal gå bra :D

Skrevet

Jeg ville nok ha valgt å le av det. Se litt komisk på det. Det er så mye lettere da :)

Og denne er til deg:

(se lyst på det... du har i hvert fall éi fortann ;) )

https://www.youtube.com/watch?v=I-iFsxSNN2c

Anonymous poster hash: 26bf9...27f

Hahahhaha 😂 den skal spilles på fullguffe i ettermiddag!

Skrevet

Ser for meg han i hangover filmen som trakk ut fortanna i fylla 😂 uff stakkar deg. Godt du får "ny" tann snart.

Anonymous poster hash: 3293a...a5c

Hadde jeg enda vært full 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...