Gå til innhold

Erfaring med koldtbord i Oslo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille koldtbord til konfirmasjon. Hadde egentlig bestemt meg for Gunnar Ruud. Men, så ser jeg på koldtbord innholdet; det er så lite retter. Har dere erfaringer med noen?

 

Anonymous poster hash: 1dc7f...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring med koldtbord siden 1983.

 

Anonymous poster hash: d17da...870

Skrevet

Ingen erfaring med koldtbord siden 1983.

 

Anonymous poster hash: d17da...870

Da håper jeg på svar fra noen som har det.

 

 

Anonymous poster hash: 1dc7f...ed8

Skrevet

DyttDytt

 

Anonymous poster hash: 1dc7f...ed8

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 1dc7f...ed8

Skrevet

Tapas er det nye koldtbordet. Gunnar Ruud er gørrkjedelig mat, helt plaine karbonader osv. typisk begravelsesmat.

 

Vil du god mat anbefaler jeg et firma som heter Uten oppskrift.

 

Anonymous poster hash: a0520...550

Skrevet

Tapas er det nye koldtbordet. Gunnar Ruud er gørrkjedelig mat, helt plaine karbonader osv. typisk begravelsesmat.

 

Vil du god mat anbefaler jeg et firma som heter Uten oppskrift.

 

Anonymous poster hash: a0520...550

Takk for svar.

Jeg kikket på menyen. For meg så det godt ut. Men, for moren min og søsknene hennes som ikke spiser hverken scampi eller kylling blir det lite å velge mellom.

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1dc7f...ed8

Skrevet

TG selskapsmat 😊👍👍 super service og god mat!

 

Anonymous poster hash: c8c69...5c5

Skrevet

Vi bestilte fra solglimt, veldig fornøyd. Mye mat, men vi kjøpte noe spekemat selv vedsiden av. Kjøpte den som heter minikoldtbord til 15 personer.

 

Anonymous poster hash: 724ea...7ba

Skrevet

Takk for svar

 

Anonymous poster hash: 1dc7f...ed8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...