Gå til innhold

Heter du eller har du jente som heter Nora?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes navnet er så fint, men er redd for at det er et navn det er enkelt å mobbe med?

Har ditt barn eller du selv som heter Nora fått kallenavn/mobbing?

Forslag til dobbeltnavn til Nora?

Kun Nora skal brukes til daglig, men alle andre i slekta har dobbeltnavn, så vi må ha det her også.

Anonymous poster hash: 665b6...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg eller min datter, men kjenner flere Noraer og ingen har blitt eller blir mobbet. Et flott og stødig navn :)

Barn i dag er uansett mer tolerante enn før, det finnes så masse spesielle navn nå, og Nora er da ikke noe annerledes eller rart? :)

Anonymous poster hash: 7c633...5ab

Skrevet

Jeg kjenner en Nora på 10 år godt. Har aldri hørt at hun er blitt mobbet med navnet.

Fint navn.

Nora Emilie

Nora Elise

Skrevet

Ikke jeg eller min datter, men kjenner flere Noraer og ingen har blitt eller blir mobbet. Et flott og stødig navn :)

Barn i dag er uansett mer tolerante enn før, det finnes så masse spesielle navn nå, og Nora er da ikke noe annerledes eller rart? :)

Anonymous poster hash: 7c633...5ab

Nei, men lett å "fikse på det", slik at det betyr noe annet..

Datteren min har en Nora i klassen, og har aldri tenkt på det på den måten, tror ikke de andre barna har gjort det heller, men man har aldri noen garanti.

Anonymous poster hash: 5c6a9...470

Skrevet

Haha, jeg kunne ikke forstå hvordan det skulle gå an;)

Var et par Nora når jeg var mindre, aldri hørt de ble mobbet for det. Tror at folk mobber av litt andre årsaker, og så bruker de det de da finner (navn, klær, hår eller hva det nå er).

Anonymous poster hash: 1bde4...ad0

Skrevet

Haha, jeg kunne ikke forstå hvordan det skulle gå an;)

Var et par Nora når jeg var mindre, aldri hørt de ble mobbet for det. Tror at folk mobber av litt andre årsaker, og så bruker de det de da finner (navn, klær, hår eller hva det nå er).

Dessuten er Nora på topplisten nå, så temmelig vanlig:)

Alternativt kan man stave det Noora? Da blir det ikke det samme ordet (selv om det fortsatt kan uttales sånn, så klart), og det vil også uttales mer riktig (norsk) på engelsk:)

Skrevet

Nei og Nei. men for et nydelig navn <3 

Nora Elise

Nora Emilie

Nora Josefine

Nora Mathilde

Nora Ingvild

Nora olive

Skrevet

Nora Èlin

Anonymous poster hash: 4f903...0d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...