Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Har dere sett det? Det er jo så mange av de som lager lammekarre. Så kjedelig! Hvorfor gjør de det? Skal det være veldig imponerende? Anonymous poster hash: d8f9d...45b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 I forrige uke lagde alle kveite. Kjedelig det også. Men tydeligvis in. Anonymous poster hash: 01f6f...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå