Gå til innhold

Ny trend på instagram?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Unge mødre som legger babyene sine på hvite underlag og tar bilder av dem i diverse merkeklær? Regner med det er reklame.. Har kommet over mange slike profiler i det siste

 

Anonymous poster hash: 343b1...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir sponset, derfor. Utrolig mye snikeri på instagram. De er freidige også, har 7-800 følgere og ønsker spons. Gjør alt for gratisvarer. Bretter ut ungene sine.

Mortiltreskatter er et eksempel.

 

Anonymous poster hash: e7667...ed1

Skrevet

De blir sponset, derfor. Utrolig mye snikeri på instagram. De er freidige også, har 7-800 følgere og ønsker spons. Gjør alt for gratisvarer. Bretter ut ungene sine.

Mortiltreskatter er et eksempel.

 

Anonymous poster hash: e7667...ed1

Flere enn henne tydeligvis! For en uting da..

 

 

Anonymous poster hash: 343b1...f95

Skrevet

Stakkars babyer som blir påtredt svære duskeluer i senga si for å bli fotografert

 

Anonymous poster hash: 343b1...f95

Skrevet

Babyene lider neppe noen nød av ei duskelue fra eller til.

 

Anonymous poster hash: 88e1b...21f

Skrevet

Babyene lider neppe noen nød av ei duskelue fra eller til.

 

Anonymous poster hash: 88e1b...21f

 

 

Nei. Men mammatiltreskatter har store barn, yngste 2 år. De blir dillet og dollet opp stadig for å bli fotografert, og smiler ikke på et bilde omtrent.

 

Har enda ikke sett et hverdagsbilde i normale klær i naturlige bevegelser.

 

Anonymous poster hash: 9957f...371

Skrevet

Én ting det også skaper, er et falskt bilde av hvordan det er å ha baby/nyfødt!

Disse unge Instagrammerne som styler, og styrer, og alt ser så perfekt ut!

Det skaper helt uoppnåelige forventninger til andre (førstegangs)mødre, som lett får sjokk av hvordan livet som småbarnsmor faktisk er!

Det er ikke et pastellfarget liv, hvor babyene bare sover eller poserer.

Irriterer meg over dette, som dere skjønner! 😂

 

Anonymous poster hash: 49496...b8e

Skrevet

Ja, det er helt grusomt å se på, faktisk.

Jeg blir oppriktig lei meg. Før var det en chihuahua under armen som pyntet opp antrekket eller imaget, nå er det en stakkars baby i alskens moteklær.

Og hashtagene 😳

#minifashonista #elskerdegherfratilmånen osv osv. Og så selvsagt merkenavnet på klærne, i håp om at en eller annen nettbutikk skal reposte bilde. Flere følgere, "kjendisstatus" og gratis klær.

Trist.

 

Anonymous poster hash: ab46c...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...