Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Unge mødre som legger babyene sine på hvite underlag og tar bilder av dem i diverse merkeklær? Regner med det er reklame.. Har kommet over mange slike profiler i det siste Anonymous poster hash: 343b1...f95
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 De blir sponset, derfor. Utrolig mye snikeri på instagram. De er freidige også, har 7-800 følgere og ønsker spons. Gjør alt for gratisvarer. Bretter ut ungene sine. Mortiltreskatter er et eksempel. Anonymous poster hash: e7667...ed1
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 De blir sponset, derfor. Utrolig mye snikeri på instagram. De er freidige også, har 7-800 følgere og ønsker spons. Gjør alt for gratisvarer. Bretter ut ungene sine. Mortiltreskatter er et eksempel. Anonymous poster hash: e7667...ed1 Flere enn henne tydeligvis! For en uting da.. Anonymous poster hash: 343b1...f95
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Stakkars babyer som blir påtredt svære duskeluer i senga si for å bli fotografert Anonymous poster hash: 343b1...f95
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Babyene lider neppe noen nød av ei duskelue fra eller til. Anonymous poster hash: 88e1b...21f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 Babyene lider neppe noen nød av ei duskelue fra eller til. Anonymous poster hash: 88e1b...21f Nei. Men mammatiltreskatter har store barn, yngste 2 år. De blir dillet og dollet opp stadig for å bli fotografert, og smiler ikke på et bilde omtrent. Har enda ikke sett et hverdagsbilde i normale klær i naturlige bevegelser. Anonymous poster hash: 9957f...371
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 Én ting det også skaper, er et falskt bilde av hvordan det er å ha baby/nyfødt! Disse unge Instagrammerne som styler, og styrer, og alt ser så perfekt ut! Det skaper helt uoppnåelige forventninger til andre (førstegangs)mødre, som lett får sjokk av hvordan livet som småbarnsmor faktisk er! Det er ikke et pastellfarget liv, hvor babyene bare sover eller poserer. Irriterer meg over dette, som dere skjønner! 😂 Anonymous poster hash: 49496...b8e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 Ja, det er helt grusomt å se på, faktisk. Jeg blir oppriktig lei meg. Før var det en chihuahua under armen som pyntet opp antrekket eller imaget, nå er det en stakkars baby i alskens moteklær. Og hashtagene 😳 #minifashonista #elskerdegherfratilmånen osv osv. Og så selvsagt merkenavnet på klærne, i håp om at en eller annen nettbutikk skal reposte bilde. Flere følgere, "kjendisstatus" og gratis klær. Trist. Anonymous poster hash: ab46c...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå