Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Hvordan syns dere det var? Skal begynne pga angst/PTSD. Gruer meg veldig.. Fikk beskjed om at vi ikke har lov å ha kontakt utenfor behandlingen, og det er veldig greit. Er ikke der for å få nye venner. Og fikk beskjed om at man ikke MÅ snakke noe særlig om seg selv heller, man kan lytte bare. Men noen må jo snakke, så hvem står for det? Hater sånne situasjoner hvor jeg føler jeg "må" snakke for å unngå at ting skal bli pinlig.. Hvor lenge varer hver gruppetime ca? Anonymous poster hash: a568e...461
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Dytter Anonymous poster hash: a568e...461
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Jeg vil tro at lengden på hver time varierer fra kurs til kurs. Jeg gikk på sånn for sosial fobi, og vi hadde 2,5 timer en gang pr uke i ca tre mnd. Julepause kom inni der. Man er ikke nødt til å si mer enn man selv ønsker, det er riktig, og man blir vel også anbefalt å ikke utlevere seg selv for detaljert uansett, men noe må man nesten si for å kunne ha utbytte av terapien da, mener nå jeg. Man følger jo tema, og man blir oppfordret til å komme med kommentarer, og jeg skal love deg at du vil synes det blir ganske naturlig å si noe. I vår gruppe ble vi noen ganger veldig ivrig ogæ jeg måtte ta meg sammen for å la de andre også komme til 😁 Dersom du overhodet ikke ønsker å svare på ting så sier du det bare kort at dette ønsker du ikke å si noe om. Jeg tror at hvis du ikke vil si noe som helst i det hele tatt, noen gang så er kanskje ikke grupoeterapi riktig for deg. Men noe sier meg at dette trenger du, dette blir fin trening for deg. Lykke til ☺ Anonymous poster hash: 38364...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå