Gå til innhold

MA vil symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

bli sterker eller svakere ?

Anonymous poster hash: 66947...6f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg ble de sterkere.

Ble kvalm rundt uke 5. Fosteret døde rundt uke 7 og jeg var kvalm til uke 10.(oppdaget på ul i uke 11)

Mistet kvalme i uke 9 i tidligere svangerskap hvor alt var normalt, så reagerte egentlig ikke på at kvalmen forsvant i uke 10.

Anonymous poster hash: 6ef79...6c2
Skrevet

For meg ble de sterkere.

Ble kvalm rundt uke 5. Fosteret døde rundt uke 7 og jeg var kvalm til uke 10.(oppdaget på ul i uke 11)

Mistet kvalme i uke 9 i tidligere svangerskap hvor alt var normalt, så reagerte egentlig ikke på at kvalmen forsvant i uke 10.

Så kvalmen var meir og meir framhevende eller lik heilt fram til uke 9 ?

Skrevet

Så kvalmen var meir og meir framhevende eller lik heilt fram til uke 9 ?

Var mer eller mindre lik fra uke 5. Avtok fra uke 9 til den forsvant i uke 10.(dvs helt likt som i svangerskap der det gikk fint)

Skrevet

Noen andre som kan svare ?

Skrevet

Jeg hadde ekstrem kvalme og trøtthet hele veien. Kvalmen ga seg først etter utskrapning. Forster døde uke 8, oppdaget MA uke 13

Anonymous poster hash: e4647...6e2

Skrevet

Ingen av delene. Mener å huske at de holdt seg ganske stabile...Gikk nesten tre uker før jeg fikk vite at jeg hadde hatt MA. Men du - MA er ikke så vanlig som man kan få inntrykk av her inne, så hvis du tenker mye på det og er bekymret ville jeg bestilt meg en ultralyd. Mest sannsynlig er alt fint, og det håper jeg er tilfelle for deg også :) 

(Må legge til at da jeg ble gravid igjen kunne symptomene komme og gå litt. Er ikke unormalt .)

Anonymous poster hash: 157ef...f56
Skrevet

Ingen av delene. Mener å huske at de holdt seg ganske stabile...Gikk nesten tre uker før jeg fikk vite at jeg hadde hatt MA. Men du - MA er ikke så vanlig som man kan få inntrykk av her inne, så hvis du tenker mye på det og er bekymret ville jeg bestilt meg en ultralyd. Mest sannsynlig er alt fint, og det håper jeg er tilfelle for deg også :)

(Må legge til at da jeg ble gravid igjen kunne symptomene komme og gå litt. Er ikke unormalt .)

Anonymous poster hash: 157ef...f56

Jeg har nok MA pga hcg stigning på 5 dager var 1100 som skulle vert 8 til 9000 stigning. Men dei siste 2 dagene føler jeg har uvi og tisser og stikkning i bryst som ikkje hadde for 5 dager siden. Symptomer øker, kanskje livmoren vokser uten foster. Ul i morgon og er forbrett på MA. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...