Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 Nå er det slik at jeg har kommet inn i en vond sirkel hvor jeg sliter med å kontrollere meg selv ifb med mat.. Vi hadde selskap i helgen og det ble kakerester igjen. Jeg har når jeg stått opp spist kake og drukket brus (!) før frokost liksom.. Er det snop i huset spiser jeg det uten å egentlig tenke meg om, angrer etterpå. Bare tanken på å venne meg til sunn mat igjen og trening er så langt unna. Jeg må virkelig skjerpe meg :'( Blodsukkeret er bananas, og jeg trøkker i meg snop i ukedager også. Kjøper gjerne en sjokolade på vei hjem fra A-vakt og eter i bilen. På jobb på kveldene går det gjerne i knekkebrød og brødskiver, lager meg aldri middag nesten.. Jeg er student også og under samlingene (Da er jeg uten barn og mann) går det gjerne i redbull, iskaffe, kaffe fra narvesen, boller osv - alt som er enkelt og tilgjengelig. (Ikke tilgang på kaffetrakter for eksempel). Jeg tar gjerne imot tips for å bli kvitt denne tankegangen at jeg trenger sukker, lurer virkelig på hvordan kroppen ser ut innvendig. Tidligere var jeg veltrent og fast i fisken, nå er jeg mere utrent. Har alltid vært så "enten eller i matveien", enten lite mat, eller mye usunn mat.. Kan gjerne gå 3 dager uten å spise mer enn et par youghurt og et knekkebrød, og deretter spise MYE de neste dagene. Anonymous poster hash: 23d56...345
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Har dessverre ingen tips for dette var som å lese om meg selv 😣 Det er enten eller her også. Utrolig irriterende, jeg er veldig oppgitt over meg selv! Var flink før svangerskapet, gikk ned 12 kilo men nå etter svangerskapet klarer jeg ikke finne motivasjonen igjen. Så da er jeg tilbake til start... Anonymous poster hash: 11f99...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå