Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #1 Skrevet 19. april 2016 BABYSHOWER. Anonymous poster hash: 9f486...21a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 ok... Anonymous poster hash: 29d74...dab
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 BABYSHOWER. Anonymous poster hash: 9f486...21a Jepp, er faktisk enig.. Lurer på når vi får "thanksgiving" til Norge, for absolutt alle rare tradisjoner har vi fått hit. Valentinsdagen, St-Patrics day, Halloween +++ Er faktisk ganske synd man skal gi dyre gaver til den gravide under babyshower, normalt barselbesøk i ettertid er da mye bedre. Mitt inntrykk er at man kun har det for å kunne skryte på sosiale medier om de faaaantastiske vennene som "overraska" deg idag med bleiekake, kaker, gaver osv. (Hjertehjertehjerte) Anonymous poster hash: 95873...dc5
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Her inne er alt harry, kan du ikke heller fortelle hva som IKKE er harry? Begrepet harry er forøvrig for usikre mennesker som enda vokser, de sommer opptatt av å passe inn, følge strømmen... så lykke til med det! 'Only dead fish go with the flow ' Anonymous poster hash: 6f357...54f
Gjest Antarctica Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Jepp, er faktisk enig.. Lurer på når vi får "thanksgiving" til Norge, for absolutt alle rare tradisjoner har vi fått hit. Valentinsdagen, St-Patrics day, Halloween +++ Er faktisk ganske synd man skal gi dyre gaver til den gravide under babyshower, normalt barselbesøk i ettertid er da mye bedre. Mitt inntrykk er at man kun har det for å kunne skryte på sosiale medier om de faaaantastiske vennene som "overraska" deg idag med bleiekake, kaker, gaver osv. (Hjertehjertehjerte) Anonymous poster hash: 95873...dc5 Vi ble spurt i USA om vi feirer Mayflower Day. Eh, nei. Den båten gikk i motsatt retning, gitt!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 Vi ble spurt i USA om vi feirer Mayflower Day. Eh, nei. Den båten gikk i motsatt retning, gitt! Hahah! 😂😂😂😂👍🏼 Anonymous poster hash: a9ee3...f31
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 Enig med HI. Vil legge til Tesla, haremsbukser, veskehunder(eller rotter som jeg kaller dem), fylte lepper, påsatte vipper, opptegnede øyenbryn, extensions, face negler, analbleking.. Kan fortsette, men må avslutte... Anonymous poster hash: b0f24...377
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #9 Skrevet 19. april 2016 Enig med HI. Vil legge til Tesla, haremsbukser, veskehunder(eller rotter som jeg kaller dem), fylte lepper, påsatte vipper, opptegnede øyenbryn, extensions, face negler, analbleking.. Kan fortsette, men må avslutte... Anonymous poster hash: b0f24...377 Og folk som sitter som anonyme på småbarnsforeldreforum og rakker ned på andre. Ikek minst. Anonymous poster hash: d0713...b74
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #10 Skrevet 19. april 2016 Å feire det største i livet - at man venter barn - med gode venner.. Er det virkelig harry? Sette pris på hverandre, hvorfor være så i mot det? Glad du ikke er min venn.. Tesla harry? Seriøst? Er så glad jeg lever med andre mennesker enn dere rundt meg.. Eneste jeg kommer på som jeg synes er harry er å dra til Sverige for å kjøpe sprit og røyk. Anonymous poster hash: a7b89...0f3
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #11 Skrevet 19. april 2016 Lavkarbo. Det er harry det. Vitner om lav intelligens å tro det er sunt å nekte kroppen en hel gruppe næringsstoffer. Jaja. De får kose seg med tarmkreften sin når den dag kommer Anonymous poster hash: 86f37...661
Luksusdyret Skrevet 19. april 2016 #12 Skrevet 19. april 2016 Jeg ville ha foretrukket babyshower når de fleste er i form til å kose seg med kake, venninner osv, enn masse barselbesøk når man er sliten, har såre pupper, null søvn og er enda preget etter fødselen. Ikke "stråler" man når man akkurat har født heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå