Gå til innhold

Hva jobber mannen din som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er han som type?

Anonymous poster hash: dfc2f...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter i ledergruppen i et stort delvis offentlig eid konsern.

Når han tar av seg dressen er han en kul rocker som spilte i band på sine yngre dager, digger metallmusikk (det gjør vi begge), er en fantastisk pappa og har en kongebra humor. I tillegg er han lynende intelligent og har en irriterrende god hukommelse.

Anonymous poster hash: 2a1db...f67

Skrevet

Han er selvstendig næringsdrivende og er skogsentreprenør.

Han er kjærlig og hjemmekjær. Flink på mange områder og kan litt om det meste. Handyman.

Skrevet

Han driver et eget selskap, ekspanderer stadig og driver nå med ansettelse av flere folk. Gjør det bra.

Han er perfeksjonist og veldig rastløs, har alltid et prosjekt på gang. Har han ikke noe å gjøre finner han på noe, om det så er å rydde på loftet.

Han setter familien høyt, er veldig generøs og gavmild. Rolig og sindig, stresser aldri, men kan gruble litt innimellom. Flink til å ta med ungene på allverdens, han er opptatt av allsidighet og at man skal prøve seg på mye forskjellig.

Kan bli litt utålmodig og irritabel om ting ikke går veien.

Anonymous poster hash: 27fb3...904
Skrevet

Overlege.

Litt forsiktig, sjenert, sta, snill.

Anonymous poster hash: c3b3c...cf2

Skrevet

Han er eiendomsmegler. Han er en ståpå-type som får unna ting. Et arbeidsjern, både i forhold til jobben og hjemme. Får liksom til alt. Han er utrolig dyktig i jobben sin, og han oser kunnskap og seriøsitet. Han er stort sett i godt humør, veldig utadvendt og rastløs. Liker å trene, opptatt av interiør (som jeg) og er en veldig leken pappa som heldigvis ikke bare er leken, men kan være streng når det trengs. Veldig omsorgsfull, både overfor oss i nærmeste familie, og i forhold til sine foreldre, søsken, øvrige familie og venner. Han kan bli irritabel når ting ikke går som han planlegger og/eller forventer, men han er heldigvis ikke langsint, og det går fort over.

Anonymous poster hash: f373d...8b4
Skrevet

Han er banksjef, utrolig autoritær og bestemt i jobben sin, spirrevipp og landbruksentusiast på fritiden sammen med meg :D 

noe ala, mr grey :D 

Anonymous poster hash: 00dd5...6b3
Skrevet

Jobber på en bensinstasjon og er en egoistisk slask som blir singel når barna flytter ut. Den yngste er 3, så dette blir gøy. Jeg hater meg selv for at jeg traff han, men prøver å gjøre det beste ut av hverdagen😊

Anonymous poster hash: aab9e...3d9

Skrevet

Han datomerker alle matvarer du har i kjøleskapet.

Han er rolig og sjenert, men morsom og sta!

Anonymous poster hash: b40b4...783

Skrevet

Mannen min jobber i barnehage :)

Han er litt sta, veldig snill og veeeeldig tålmodig. Blir sjelden sint. Han er vel også litt "barnslig" og har en million ulike prosjekter på fritiden hvor han lager ulike ting :D Gjerne med barna. 

Anonymous poster hash: 40622...963
Skrevet

Min er Siv.ingeniør og jobber som en sv lederene i et stort internasjonalt firma.

Han er ufattelig snill, setter oss alltid høyest, generøs, klager aldri, han er det beste mennesket jeg har møtt på min vei.

Anonymous poster hash: dfc2f...aa1

Skrevet

Systemtekniker/mekaniker . Han et konservativ, litt usikker på seg selv, kontrollfreak, snill, gavmild og sexy.

Anonymous poster hash: 55729...c2a

Skrevet

Han er servicetekniker i nordsjøen.

Bestemt, sta, snill, morsom og romantisk!

Dessuten er han sexy med muskler og varme øyne ;-)

Anonymous poster hash: 980e8...fc2

Skrevet

Hehe, merkelig hvordan konene til alle toppene havner på DIB :)

Anonymous poster hash: 83117...3c0
Skrevet

Flygeleder (på ikkeekstremtstor flyplass)

Han er rastløs, hopper fra et prosjekt til et annet, kjeder seg fort (men kan likevel tåle å se en lang romantisk film eller tre, og tilbringe hele kvelden i sofaen innimellom - for min skyld :P ), vil helst ha noe å gjøre mye av tiden.. Veldig utadvent og sjarmerende på utsiden men egentlig trives han absolutt ikke i grupper og selskap med mange folk. Og så er han veldig følsom og tankefull. :)

Anonymous poster hash: f655b...a8e

Skrevet

Han er lydtekniker og musikkprodusent.

Han er lynende intelligent, argumentativ, kosete, morsom, intenst sosial, feminist og SNILL!

Anonymous poster hash: cb3a2...50c
Skrevet

Psykolog. 

Skulle iblant ønske at han var litt mer "psykolog" når han var hjemme. Iblant kan han være kynisk, hard, utålmodig og spille med skitne kort. Han er snill til vanlig, men når han snur siden til så er han bare et troll. Kjenner det er litt vanskelig iblant å spille med når andre forteller om den fantastiske mannen min som er så snill og tålmodig - hjemme er han aldeles ikke det. Vurderer å gå fra ham. 

Anonymous poster hash: 78811...eb5
Skrevet

Han er arbeidsledig og har ingen interesse av å finne jobb. Gjør heller ikke noe husarbeid. Sexy er han jo, men han har null interesse i meg, så det hjelper ikke. Danser på kanten av skilsmisse hele tiden her, men synes synd på barna hvis jeg går.

Anonymous poster hash: daa45...e05
Skrevet

Han har to jobber for tiden og har kun fri en dag annenhver helg. Butikk og restaurant. Vet ikke enda hva han ønsker å drive med, men vet å stå på for å tjene det han trenger. Gleder meg til den dagen han vet hva han vil, for da kommer han til å få det veldig bra. Tror han kunne gjort det veldig bra innenfor veldig mange bransjer.

Han er et skikkelig arbeidsjern som virkelig alle arbeidsgivere skryter av. Han står på sitt ytterste, gjør alltid det lille ekstra, er perfeksjonist ut i fingerspissene, ryddig, ordentlig, kler seg pent og ordner seg, ganske rastløs av seg og liker seg med mange baller i luften. 

Hjemme er han en man kan stole på, stiller alltid opp, ordner og tar seg av ting, er utrolig snill, morsom, leker med barna, tar seg gjerne av alt av husarbeid, og kjøper gjerne med seg kake en random ettermiddag bare for at vi skal sette oss ned som en familie og kose vårs til kaffen. 

Gir aldri slipp på han selv om han ikke ender opp som toppsjef i Statoil, han er virkelig fantastisk. 

Anonymous poster hash: 67655...710
Skrevet

Min er servicetekniker i sikkerhetsbransjen. Og jobber som kampsport-instruktør ved siden av. Han er verdens roligste og snilleste hjemme, har masse omsorg for andre og er bare best :) På jobb er han streng og bestemt, litt sånn bromlebasse :P

Anonymous poster hash: ac6ca...959

Skrevet

Overlege. Psykiater. Snill på grensen til dum. Stadig bekymret. Fort stresset. Ikke handy. Praktisk, effektiv, glad i sport på tv.

Anonymous poster hash: 54c4f...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...