Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Jeg er samboer på tiende året. For en stund siden traff jeg en mann gjennom jobb som jeg fant tonen med. Han sendte meg en melding på messenger og vi har holdt kontakt. Har truffet han et par ganger og tatt et par glass vin. Vi prater om alt mulig og ler mye sammen. Han er skilt for to år siden. Bestevenninnen min mener at ingen menn er interessert i et sånt opplegg uten at de er ute etter noe. Jeg mener jeg ikke har noen grunn til å mistro hans motiver. Hva tror dere? For ordens skyld så vet mannen at jeg har truffet en kollega de gangene det har skjedd (vi jobber i samme firma i to ulike byer). Anonymous poster hash: c4a1d...a55
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Han er nok sannsynligvis interessert i noe mer enn ett par glass vin...... Anonymous poster hash: 2310f...f80
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Han er nok sannsynligvis interessert i noe mer enn ett par glass vin...... Anonymous poster hash: 2310f...f80 Men hvorfor tenker du det? Kan ikke menn være interessert i bare vennskap? Hi Anonymous poster hash: c4a1d...a55
Luksusdyret Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Men hvorfor tenker du det? Kan ikke menn være interessert i bare vennskap? Hi Anonymous poster hash: c4a1d...a55 De fleste er ikke det. I hvert fall ikke når man har vært singel en stund (mange blir desperate etter sex da) og når man blander inn alkohol i det hele. Hvorfor dyrke et vennskap på dette grunnlaget? Har du ingen andre venner?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 De fleste er ikke det. I hvert fall ikke når man har vært singel en stund (mange blir desperate etter sex da) og når man blander inn alkohol i det hele. Hvorfor dyrke et vennskap på dette grunnlaget? Har du ingen andre venner? Jo, jeg har mange venner, men liker denne mannen veldig godt. Som en venn. Han har ikke gjort eller sagt noe som tyder på andre hensikter enn vennskapelige. Hi Anonymous poster hash: c4a1d...a55
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 Det der hørtes skummelt ut, du leker nok litt med ilden selv om ditt motiv er noe annet. Han er garantert ute etter mer, bare et tidsspørsmål før han gjør noe ut av det:/ Anonymous poster hash: 17752...f00
Luksusdyret Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 Jo, jeg har mange venner, men liker denne mannen veldig godt. Som en venn. Han har ikke gjort eller sagt noe som tyder på andre hensikter enn vennskapelige. Hi Anonymous poster hash: c4a1d...a55 Gjør det noe at du IKKE utvikler vennskapet til denne mannen? Du må huske at dette er en kollega, en som du blir NØDT til å omgås jevnlig. Blir det noe krøll, han får følelser eller dere utvikler en flørt, så kan det bli særdeles utrivelig for begge to på arbeidsplassen etterpå.
MJ<3 Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 Jøss, så merkelig! Har da mange guttevenner, uten at det er noe mer i det. Vi er jo ikke 14 år lenger, og om jeg liker noen så liker jeg de som venner enten de er menn eller kvinner. Merkelig hvordan alt blir hauset opp her inne. Jeg er veldig glad for at jeg ikke har stoppet å utvikle vennskapet til mange av mine mannlige venner, som nå er blitt bestevennene mine. Det hadde vært stusselig å skulle høre på de rådene dere her inne gir.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #9 Skrevet 19. april 2016 Gjør det noe at du IKKE utvikler vennskapet til denne mannen? Du må huske at dette er en kollega, en som du blir NØDT til å omgås jevnlig. Blir det noe krøll, han får følelser eller dere utvikler en flørt, så kan det bli særdeles utrivelig for begge to på arbeidsplassen etterpå. Vi har jobbet i samme firma i snart 10 år uten å truffet hverandre før for noen måneder siden, så det skulle ikke være noe problem. Nei, jeg er ikke nødt, men jeg syns han er veldig hyggelig. Mine andre mannlige venner har jeg mer eller mindre vokst fra. Gøy med guttevenner. Hi Anonymous poster hash: c4a1d...a55
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #10 Skrevet 19. april 2016 Jøss, så merkelig! Har da mange guttevenner, uten at det er noe mer i det. Vi er jo ikke 14 år lenger, og om jeg liker noen så liker jeg de som venner enten de er menn eller kvinner. Merkelig hvordan alt blir hauset opp her inne. Jeg er veldig glad for at jeg ikke har stoppet å utvikle vennskapet til mange av mine mannlige venner, som nå er blitt bestevennene mine. Det hadde vært stusselig å skulle høre på de rådene dere her inne gir. Tenker sånn jeg også. Men blir litt usikker. Kan jo ikke godt spørre han heller. Da vil han jo tro jeg er superinnbilsk. Hi Anonymous poster hash: c4a1d...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå