Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Barnet mitt spurte når jeg kom for å legge meg, og jeg valgte å svare det samme som min venninne skrev på sms til sin datter på 14 da hun ikke kom hjem.. Ungen forsto ingenting. Samtalen var sånn: B: Kommer du og legger edg snart? Meg: Den som går ut uten lov, får ingen kosedag i drammen B: Hva??? Meg: Hva slags øvelse? B: HÆ?? Meg: Den har ikke jeg hørt noe om B: What? Meg: Jeg ringer Linda og sjekker om du lyver, jeg B: HØÆÆÆÆ?? Meg: Og den som går ut uten lov, får ikke gå ut mer.. B: !?!?1?!?!? MEG: 8 min.. B: GÆ?? Meg: 4 min.. Ja.. slik kan det altså gå. Anonymous poster hash: 0975b...d71
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Barnet mitt spurte når jeg kom for å legge meg, og jeg valgte å svare det samme som min venninne skrev på sms til sin datter på 14 da hun ikke kom hjem.. Ungen forsto ingenting. Samtalen var sånn: B: Kommer du og legger edg snart? Meg: Den som går ut uten lov, får ingen kosedag i drammen B: Hva??? Meg: Hva slags øvelse? B: HÆ?? Meg: Den har ikke jeg hørt noe om B: What? Meg: Jeg ringer Linda og sjekker om du lyver, jeg B: HØÆÆÆÆ?? Meg: Og den som går ut uten lov, får ikke gå ut mer.. B: !?!?1?!?!? MEG: 8 min.. B: GÆ?? Meg: 4 min.. Ja.. slik kan det altså gå. Anonymous poster hash: 0975b...d71 Hæ?? Hvorfor sa du det? hvor gammelt er barnet? Anonymous poster hash: e107b...804
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Hæ?? Hvorfor sa du det? hvor gammelt er barnet? Anonymous poster hash: e107b...804 Hahaha.. Vet ikke. Bare kom på meldingsutvekslingen mellom venninnen og datteren og tenkte å prøve. Leste på facebook om en som svarte alle med ting fra gilmore girls så.. tenkte å prøve det ut hjemme da.. haha.. Hun er åtte. Anonymous poster hash: 0975b...d71
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Dette skjønte jeg lite av Hahha,.. Samme med datteren min.. hun lurer på hvem Linda er!! Anonymous poster hash: 0975b...d71
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Aner ikke... Mye sykt.. Snakker ofte neandertalsk til de.... Da skjønner de ikke så mye Anonymous poster hash: fe194...bbc
Fandens Oldemor Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Njæ, har vel aldri sagt noe SÅ sykt. Men i går da jeg av en eller annen grunn ikke fikk til å si en eneste setning uten å si et ord feil, ba jeg henne ta med hårbrillene ned fra badet (solbriller som jeg visste lå ved siden av en hårbørste). Det skjønte hun ikke mye av.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 Jeg sa hun måtte sitte rolig i handlevognen, for butikken spiste barn som løp rundt 😳 Ikke mitt stolteste øyeblikk! Anonymous poster hash: 5c650...a3e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 Jeg sa hun måtte sitte rolig i handlevognen, for butikken spiste barn som løp rundt 😳 Ikke mitt stolteste øyeblikk! Anonymous poster hash: 5c650...a3e 😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: fe194...bbc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 Jeg sa hun måtte sitte rolig i handlevognen, for butikken spiste barn som løp rundt 😳 Ikke mitt stolteste øyeblikk! Anonymous poster hash: 5c650...a3e HAHAHAHAHAHAHA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: bfb09...297
MammantilNurket Skrevet 18. april 2016 #11 Skrevet 18. april 2016 Herr Sønn (2 år og 9 mnd.) og jeg var i butikken i dag. Herr Sønn fant en hel and (!) og lurte på hva det var. Jeg forklarte at det var en "gakk-gakk" og viste ham lår, vinger, bryst osv. Herr Sønn: Hvor er hodet hans? Jeg: De har tatt bort hodet - det er ikke så hyggelig å ha øyekontakt med dem man skal spise ... 😂😂😂 Herr Sønn var tilfreds med svaret, da ...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #12 Skrevet 18. april 2016 Jeg fortalte mine barn at naboen sperret inne og åt unger til lunsj i et forsøk på at de ikke skulle ha kontakt med ham. (Min eks.) Funket som bare juling, sånn forresten. Anonymous poster hash: 84e09...257
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #13 Skrevet 18. april 2016 Herr Sønn (2 år og 9 mnd.) og jeg var i butikken i dag. Herr Sønn fant en hel and (!) og lurte på hva det var. Jeg forklarte at det var en "gakk-gakk" og viste ham lår, vinger, bryst osv. Herr Sønn: Hvor er hodet hans? Jeg: De har tatt bort hodet - det er ikke så hyggelig å ha øyekontakt med dem man skal spise ... 😂😂😂 Herr Sønn var tilfreds med svaret, da ... Han er snart 3 og du sier gakk-gakk? Anonymous poster hash: fe194...bbc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #14 Skrevet 18. april 2016 " om du ligger stille og lar meg putte denne inn i ROMPA di, så skal du få sjokolade etterpå" STIKKPILLE! Hadde en kamp uten like, skjønte i det jwg sa drt at det kanskje var litt veeeel drøyt.... Anonymous poster hash: 0a489...fd7
MammantilNurket Skrevet 18. april 2016 #15 Skrevet 18. april 2016 Han er snart 3 og du sier gakk-gakk? Anonymous poster hash: fe194...bbc Hva så? Sier and og gakk-gakk litt om hverandre.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #16 Skrevet 18. april 2016 Hva så? Sier and og gakk-gakk litt om hverandre. Er bare litt makelig å ikke kalle dur for hva de er og bruke pip-pip, gakk-gakk og kra-kra? Det er dårlig lære å lære de at det heter en ting og når de mestrer det, så heter det noe annet... Anonymous poster hash: fe194...bbc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #17 Skrevet 18. april 2016 Er bare litt makelig å ikke kalle dur for hva de er og bruke pip-pip, gakk-gakk og kra-kra? Det er dårlig lære å lære de at det heter en ting og når de mestrer det, så heter det noe annet... Anonymous poster hash: fe194...bbc Autokorrekt... Merkelig- ikke makelig og dyr- ikke dur Anonymous poster hash: fe194...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå