Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Hei. Vurderer å ta en språkreise med ungen min. Jenta mi er 7 år og går på skole. Jeg ønsker at hun også lærer språket så vi begge kan bruke det sammen. Hvordan kommer jeg i gang? Hvem skal jeg kontakte? Ambassaden? evnt. hvilken andre steder skal jeg kontakte? Eller er det bare å reise til ønsket land og leie leilighet så dra til den ansvarlige skolen? Kurset jeg skal følge i landet kan ikke hjelpe meg med dette. PS: Dette er et europeisk land det er snakk om. 12 timer unna med bil. Anonymous poster hash: a0841...60a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Ambassaden kan neppe bistå deg med dette, utover å forklare deg skolesystemet i aktuelt land. Det googler du sikkert like lett. Om barnet har oppholdstillatelse og det er offentlig skole i landet, så kontakter du aktuell(e) skole® og tar det derfra. Det kommer veldig an på hvilket land det er snakk om hvordan skolesystemet er lagt opp. I mange land er det jo veldig utbredt å benytte privatskoler, og da vil valgene være flere/annerledes enn du er vant med herfra. Anonymous poster hash: 6fb5d...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå