Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Min mor lærte meg mange praktiske ting: hvordan tilberede og lage ulike matretter, hvordan gjøre rent, vaske og stryke klær, hvordan sy. Min far lærte meg å bli glad i å gå tur i naturen, hvordan fiske, hvordan plukke blomster og bær. I tillegg til generelle ting som å betale regninger, være på tida, holde avtaler, snakke sant. Skulle i tillegg gjerne lært å kjøre båt og fikse ting, men kjønnsmønsteret var litt gammeldags hjemme hos oss... Min mann har vokst opp uten foreldre som har lært ham noen ting. Foreldrene var skilt, og svigerfar var mest opptatt av sitt nye liv. Svigermor hadde et hus som var fullt av rot og dritt (bokstavelig talt, hundebæsj som hadde ligget så lenge at den var tørket helt inn...) Det er så frustrerende i vårt samliv at han er så udugelig, i tillegg til at jeg nå ser at han ikke har noe å lære barna heller. Utad fremstår han som en som kjører og bringer barna mange steder, han er flinkt til å stille opp som trener og liknende., svært sosial, hater å være hjemme i ro og fred.. ALT på hjemmebane faller på meg. Han tar aldri initiativ til å rydde og vaske, i tillegg til at han aldri lærer barna noe som helst. (Bortsatt fra å være snill og grei....) Hva synes du det er viktig å lære barna dine? Hva lærte dine foreldre deg, som du er glad for i dag? Anonymous poster hash: 4e623...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå