Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Skal prøve å ta denne i ekstremt korte trekk: Noen år etter samlivsbrudd skjer det en konflikt som ender i at far utøver vold mot mor. Et vitne anmelder hendelsen og barnevernet kobles inn. Samvær med far stoppes midlertidlig mens vi møter til FVK i håp om samarbeid og løsninger. Dette skaper igjen konflikter med hans familie og meg, hvor den ene i hans familie opptrer rimelig bedritent når vi møtes sporadisk da barnet ikke har vært hos far på ei stund mens saken har pågått. Denne personen har ekstremt mange meninger og er tydelig fly forbanna på meg (jeg aner ikke hva barnefar har sagt, men tipper at enkelte ting er holdt tilbake) jeg føler ikke for å dele saken med personer jeg ikke anser som å være i min omgangskrets og ikke har tillit til og har bare latt det stå til, men nå er det direkte ubehagelig å møte på henne. Som mor ønsket jeg at barnet vårt ikke skal ta mer skade av denne saken enn nødvendig, og i en ideell verden skulle jeg ønsket at man iallefall ikke kom med slengbemerkninger i butikken når en møttes selv om man ikke trengte å være perlevenner. Barnet vårt liker denne personen og det gjør det ekstra sårt for meg som heller snur om jeg ser bilen deres og handler en annen plass når barnet er sammen med meg. Hva burde jeg gjøre? Prate med henne, eller prate med barnefar om han kan ta en prat med henne? Hun er ung, selv om det er dårlig til unnskyldning. Jeg orker bare ikke gjøre det vondt verre, og vil egentlig bare glemme hele saka. Barnefar sier han har pratet med henne tidligere om at denne ikke er hennes sak, men at det er få som har vært så engasjert som henne. Anonymous poster hash: 50772...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå