Gå til innhold

Hjelp til å finne fine og praktiske sandaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år kommer jeg ikke utenom; jeg må kjøpe sandaler til meg og jenta. Har ikke peiling på sandaler da vi bruker sko eller går barbeint. I år går ferien til en storby der det er svært varmt. Vi blir å gå mye og trenger derfor komfortable, luftige og praktiske sandaler som ser litt bra ut. Ikke hæl heller på grunn av ankelskade.

Har du en link? Tips? Råd?

Vi er str 33 og 37.

Skulle gjerne kjøpt når vi kommer dit, men det blir ikke tid til det de første dagene. Derfor må vi finne noe før vi reiser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ecco. Svinedyre, men komfortable og bra for foten. De har en del fine også, selv om noe ser ut som "fotformsko". Må prøves i butikk, funker nok ikke med netthandel i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 9e62c...f55

Skrevet

Birkenstocks!

Anonymous poster hash: 6c7f2...9ab

Skrevet (endret)

Ecco. Svinedyre, men komfortable og bra for foten. De har en del fine også, selv om noe ser ut som "fotformsko". Må prøves i butikk, funker nok ikke med netthandel i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 9e62c...f55

Ser ikke bort fra at det ender opp med et par derfra ja ☺ de blir ikke for kjerringaktig da? Endret av geitemarken
Skrevet

Birkenstocks!

Når vi skal gå så mye som vi skal så må jeg ha med reim på hælene. Jeg har et par uten støtte bak og de er så stive. Er redd de blir å gnage veldig på hælen da. Eller er de med hæl reim ikke like stive?

Skrevet

Når vi skal gå så mye som vi skal så må jeg ha med reim på hælene. Jeg har et par uten støtte bak og de er så stive. Er redd de blir å gnage veldig på hælen da. Eller er de med hæl reim ikke like stive?

Det vet jeg ikke dessverre. Har bare de som er åpne bak. Synes de er supergode, men skjønner hva du mener når dere skal gå mye.

Skrevet

Merrell har masse fine sandaler til voksne, gode såler, men ser ikke ut som fotformsko. Søk inne på f.eks. Brandos, de har mange forskjellige. Timberland og Clarks har også mange gode, som også se pene ut.

Til barn synes jeg Keen er uovertrufne.

Anonymous poster hash: ee398...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...