Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Snart får jeg en ny baby. Det er kjempehyggelig, jeg gleder meg til mye, men gruer meg også. For 7,5 år siden fikk jeg en baby sist. Husker det var mye gleder og mange kamper. Våkennetter, trass, skriking i butikker, så seg vrang, hadde konstant vondt i rygg og nakke da baby var liten fordi måtte bære rundt på han, kolikk, osv osv. Er så deilig at barnet mitt har blitt stort nå. Vi har fortsatt diskusjoner og han har egne meninger og kan gråte og rope, men det er på et helt annet nivå. men nå starter en ny runde med småbarn.. Anonymous poster hash: 4a450...6ce
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Skjønner deg godt. Fikk også barn med syv års mellomrom, og det var jo å begynne på'n igjen med en periode som nettopp var overstått. Samtidig veldig gøy med baby igjen etter så lang periode med "stort" barn. Anonymous poster hash: 7160f...6cd
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Skjønner hva du mener, jeg er så glad det ikke er meg! Anonymous poster hash: 6b76f...a9c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Jeg har fire år mellom mine. De har vært over trassalderen når babyen har kommet. Synes det har vært perfekt! Hadde aldri orket tre tette 🙈😅 Er så koselig med baby i hus og å se gleden det gir storesøsken. Jeg har ikke hatt kolikkbabyer da, så skjønner det er forferdelig slitsomt og noe helt annet enn en forholdsvis rolig baby. Anonymous poster hash: dea15...ec0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Skjønner veldig godt hva du mener! Venter nr.2 her nå og storebror er 5,5 år. Jeg bare elsker denne alderen og føler vi har et skikkelig godt forhold, selv om vi krangler og diskuterer i blant. Kan ikke si jeg gleder meg sånn kjempemasse til babytid igjen, selv om alle aldre har sin sjarm. Men men, de vokser jo til disse babyene også da! Og nå kan vi jo ta oss en liten pause fra baby med å tilbringe kvalitetstid med søsken, det gleder jeg meg til! Og så er det jo gleden fra større søsken, storebror gleder seg helt vilt til å få en baby i hus (tror ikke han heeeeelt vet hva det går ut på, nei). Men ja, gleder meg til å se hvordan det blir for storebror. Er jo litt annerledes babytid uansett når man storesøsken hjemme. Anonymous poster hash: 253c7...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå