Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 En kompis av veninnen min skal gifte seg og da har jeg begynt å tenke på om jeg burde kjøpe en liten gave. Kjenner han jeg også, men treffer han stort sett gjennom veninnen min. Konen hans har jeg møtt bare en gang men det kommer nok av at hun ikke har vært så mange gangene i Norge. Tenker da ikke på noen dyr gave, men kanskje en liten vase eller noe lignende. Hva tenker dere, og hva er greit å gi gave uten at det er dyrt. Anonymous poster hash: 660e0...408
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Folk er veldig forskjellige når det kommer til slike ting, men jeg ville ha syntes at det var koselig. Anonymous poster hash: d9196...174
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Jeg ville syntes det var koselig å bli tenkt på Pris betyr ingen ting, spesielt hvis man ikke skal i selskapet (det koster jo gjerne mye per person med mat og drikke). Vin/sprudlende, sjokolade eller en annen slik oppmerksomhet er også koselig, og ofte kjekt å ha neste dag:) Bare ikke kjøp noe "ræl", pyntegjenstand som kanskje ikke er samme smak el.l. Anonymous poster hash: 9c4ea...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå