Gå til innhold

Mann som går ekstremt sakte frem...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi datet i snart 4 mnd. Alle dater har skjedd i offentligheten 1-2 ganger per uke. Han har møtt noen av mine venner. Vi kysser etter hver date.

Men han vil enda ikke at vi reiser hjem til hverandre, og han vil heller ikke at vi sover sammen enda. Han har ikke direkte sagt at han ikke vil at vi skal besøke hverandre, men han har sagt rett ut at han ikke vil at vi skal sove sammen enda.

Hva er greia?

vi skal på en 14 dagers ferie sammen til sommeren?! Vi er rett over 35 begge to.

Anonymous poster hash: 2afe0...f84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg høres veldig rart ut. Forsåvidt positivt med en mann som ikke ønsker å hoppe til sengs så fort som mulig, og som ikke ser på første kyss som en invitasjon til å gå hele veien. Jeg liker å ha litt tid til å bli kjent med en person først. Men fire måneder, alt i offentlighet og vil ikke en gang at dere skal dra hjem til hverandre? Det virker jo som om han helst ikke vil ha personlig kontakt med deg. Ville nestne mistenkt at han var skaphomse eller noe (sier ikke at du skal tenke det, jeg ville tenkt det). Jeg ville ha spurt ham rett ut hva årsaken var. Og 14 dagers ferie sammen? Det høres jo ikke ut som om dere kjenner hverandre godt nok til det?

Anonymous poster hash: 05086...502
Skrevet

Merkelig opplegg. Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til noe slikt. Helt ok å ville vente med sex, men over 4 måneder? Niks.

Anonymous poster hash: fbecf...8a1

Skrevet

Kristen?

Anonymous poster hash: de580...fcc

Skrevet

Høres ut som min mann. Han brukte veldig lang tid. Jeg begynte å bli utålmodig.

Det viste seg at han jomfru og syntes at det var veldig vanskelig. I midten av tredveårene.

Når jeg fikk vite det tok vi alt i hans tempo. Ikke angret en eneste dag, en bedre mann enn han finnes ikke.

Anonymous poster hash: c28f6...cb8

Skrevet

Han her har barn, så han er i alle fall ikke jomfru ;) HI

Skrevet

Veldig uvanlig. Har du spurt ham om hvorfor?

Anonymous poster hash: f5d4c...a4e
Skrevet

Det her hadde jeg ikke giddet altså. En mann som ikke har lyst på deg enda, og dere har vært sammen i 4 måneder? Som unngår situasjoner som kan føre til noe intimt? Mann med komplekser. Jeg har nok problemer selv for å være noens psykolog. Har datet en mann en gang som var veldig på å ikke ha sex for tidlig, av prinsipp. Vi datet i 6 måneder før vi endelig havnet til sengs. Han ringte ikke på 8 dager og skyldte på diverse. Føler at jeg kastet bort 6 måneder av mitt liv. Når man virkelig er forelsket, så klarer man ikke å holde fingrene av fatet. Han her er enten impotent, homofil eller gift/samboer, men liker litt tidsfordriv med annen dame, samtidig som han ikke ønsker å være utro og hindrer deg i å besøke ham for at hans partner ikke skal finne ut om deg. Hadde også en sånn en, som bare ringte etter kl 23 på kvelden og aldri i helgene. Antageligvis da hans samboer la seg for å sove.

Anonymous poster hash: 08590...4cd
Skrevet

Spør hvorfor! Eneste måten å finne det ut på. Kanskje har han en god grunn, kanskje ikke. Uansett er det normalt å fortelle hvorfor, ikke minst siden dere skal på ferie sammen!

Skrevet

Jeg datet en som viste seg å være homofil en gang, og det høres litt lignende ut som du beskriver.

Han likte meg veldig godt, vi gjorde kjekke ting sammen og hadde veldig god "ikke-seksuell" kjemi. Da vi havnet i en intim situasjon skjønte jeg definitivt tegninga, han fikk den ikke opp og virka veldig ubekvem. Noen måneder senere kom han ut av skapet, og sendte meg en lang mail der han beklaget å ha "hold meg for narr", men at jeg var hans siste forsøk på å prøve å være streit :)

Uansett, er enig med en over at enten er han homofil, har noen seksuelle problemer som han skjemmes av, er strengt kristen eller driver med noe urent spill i forhold til å allerede være i et forhold eller noe lignende.

Anonymous poster hash: 511ef...8b0
Skrevet

Du må jo spørre ham om hva det er. Jeg ville nok bare tenkt at en mann som viste så lite lidenskap så tidlig i forholdet ikke ville være noe for meg i det lange løp.

Anonymous poster hash: 55e6f...761
Skrevet

Hadde droppa han tvert. Det gøyeste med nytt forhold er jo den lidenskapen man ikke har etter 10 år med samme mann. Han må det være noe galt med. Han burde virkelig slitt med å holde seg unna deg

Anonymous poster hash: 10b77...e88

Skrevet

Ja, jeg tenker jo noe ala det samme :/

Skrevet

Jeg synes det er en ting at han vil gå sakte fram, men langt verre er det at han nekter deg en forklaring på hvorfor. "Jeg er bare sånn" er ikke noen forklaring i det hele tatt.

Jeg ville muligens gitt ham en siste sjanse til å forklare seg, og fikk jeg ingen forklaring ville det vært slutten på forholdet for min del. Hadde han hatt noen protester ville svaret vært: "For sånn er jeg!"

Skrevet

Enig med Superdolly!

En ting er er om han har en grunn. Men å ikke fortelle deg det når dere tross alt er såpass involvert, det mener jeg er respektløst. Da ser han ikke dine følelser i det hele tatt. Hvis det er slik han er når han burde være mest forelsket - hvor mye hensyn vil han ta til dine følelser senere. Og er dere uenige om noe, er da løsningen hans alltid "jeg er bare sånn", "det er slik det må være for meg" - uten å diskutere det?

Når han avfeier deg med "jeg er bare sånn", da tenker jeg at dette er en mann som er så brent tidligere at han nå ikke tør å engasjere seg på nytt. Og han har tydeligvis problemer med kommunikasjon rundt viktige ting.

Ta en siste samtale med ham og se om du kommer noen vei. Hvis ikke er det bare å droppe ham. Kast i hvert fall ikke bort mer tid uten at du får noen forklaring.

Anonymous poster hash: 437e5...522
Skrevet

Nå har vi datet i snart 4 mnd. Alle dater har skjedd i offentligheten 1-2 ganger per uke. Han har møtt noen av mine venner. Vi kysser etter hver date.

Men han vil enda ikke at vi reiser hjem til hverandre, og han vil heller ikke at vi sover sammen enda. Han har ikke direkte sagt at han ikke vil at vi skal besøke hverandre, men han har sagt rett ut at han ikke vil at vi skal sove sammen enda.

Hva er greia?

vi skal på en 14 dagers ferie sammen til sommeren?! Vi er rett over 35 begge to.

Enten er han utro mot kona, separert, men ikke flyttet, kristen eller rett og slett ikke interessert i deg

Anonymous poster hash: e600c...978

Skrevet

Kanskje du er litt horete? Og byr deg for mye frem? Han vil vel ikke ha sex enda, du må respektere det rett og slett.

Anonymous poster hash: 81979...58e

Skrevet

Kanskje du er litt horete? Og byr deg for mye frem? Han vil vel ikke ha sex enda, du må respektere det rett og slett.

Du kjeder deg i kveld og vil prøve å yppe til diskusjon? ;)

Hvis Hi var horete så hadde hun vel ikke giddet å vente i flere måneder for å ha sex. I så fall tror jeg du må slå opp noen definisjoner.

Hi må selvfølgelig respektere at han ikke vil ha sex. Men hun trenger på ingen måte vente lenger på denne mannen om hun ikke gidder :)

Skrevet

Ja, det er sikkert sånn. Herregud for et teit svar 😂😂😂

Anonymous poster hash: 6d9dd...e58

Skrevet

Du kjeder deg i kveld og vil prøve å yppe til diskusjon? ;)

Hvis Hi var horete så hadde hun vel ikke giddet å vente i flere måneder for å ha sex. I så fall tror jeg du må slå opp noen definisjoner.

Hi må selvfølgelig respektere at han ikke vil ha sex. Men hun trenger på ingen måte vente lenger på denne mannen om hun ikke gidder :)

Nei, kjeder meg ikke. Alt jeg leser er en voksen dame som sutrer over at hun ikke får pult, hvordan kan jeg lese det som noe annet enn at hun er en kåt tøs? 

Skrevet

Så respektløs du er, som bruker ord som "horete" og "tøs". Hvor gammel er du egentlig, det er ingenting unormalt med at voksne mennesker ønsker seksuell kontakt i et forhold. 

Anonymous poster hash: 6e15b...010

Skrevet

Nei, kjeder meg ikke. Alt jeg leser er en voksen dame som sutrer over at hun ikke får pult, hvordan kan jeg lese det som noe annet enn at hun er en kåt tøs? 

Nei, si det du.... De aller fleste friske voksne ønsker å ha et sexliv med den de er glad i og ønsker å dele livet med. Det er ikke noe umoralsk i det, ikke noe horete eller tøsete i det. Så Hi er det ikke noe å utsette på.

Deg og dine holdninger, derimot...

Skrevet

Tjukk? Røyker? Dårlig form?

Jeg tror det er noe som gjør ham usikker på om pikken vil stå, han er redd.

Eneste konklusjon, siden han ikke er jomfru. Evt har han en kjønnsykdom han vegrer seg å fortelle om, herpes eller kjønnsvorter.

Anonymous poster hash: f53b9...169

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...