Gå til innhold

Hvilken av disse to kakene foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gukrotkake eller masipankake?

Skal bare til mon nevø sin konfirmasjon, og moren min baker ostekake og den andre bestemoren baker sjokoladekake.

Hvilken kake mangler mest da? (foreslå gjerne andre kaker også)

Anonymous poster hash: d5742...d34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått for gulrotkake eller bløtkake

Anonymous poster hash: 39439...9a5
Skrevet

Gulrotkake så lenge den har masse gulrot og er saftig med en deilig krem!

Ellers vil jeg foreslå safarikake eller festkake (også kalt planken og karmøykake). Sistnevnte er en skikkelig festkake! Nam!!

Anonymous poster hash: d244d...fc3

Skrevet

Ingenting slår en lett og deilig og frisk marsipankake med bringebærsyltetøy, luftig sukkerbrød, makronbunn og tynt marsipanlokk...

Skrevet

Hjemmelaget gullrot kake 👍👍

Anonymous poster hash: 58d48...5a5

Skrevet

Personlig synes jeg gulrotkake smaker best! Men marsipankake hører liksom med i konfirmasjon da, helst flott dekorert med noe tekst eller bilde. Så hvis de ikke skal kjøpe eller andre lager marsipankake bør du lage det. Hvis ikke de har kransekake med sånn figur oppå kan du sette en sånn på kaken også. Men du bør nok avtale med foreldrene!

Skrevet

Gulrotkake!

Anonymous poster hash: 15b3f...9b2
Skrevet

Oj, her var det jevnt løp.

Kan jo legge til at jeg har en ekstremt god gulrotkakeoppskrift og bare har laget marsipankake én gang før, for lenge siden. Men jeg tror nok jeg skal klare å lage en god marsipankake også.

Foreldrene har ingen preferanser, så jeg har fått fire tøyler til å bake akkurat hva jeg vil.

hi

Skrevet

Gulrotkake!

Frie tøyler? Pavlova!

Anonymous poster hash: 22c8f...b6d

Skrevet

Kan jo legge til at jeg har en ekstremt god gulrotkakeoppskrift og bare har laget marsipankake én gang før, for lenge siden. Men jeg tror nok jeg skal klare å lage en god marsipankake også.

Foreldrene har ingen preferanser, så jeg har fått fire tøyler til å bake akkurat hva jeg vil.

hi

Da ville jeg i hvert fall laget gulrotkaken! Men du kan jo få den til å se litt mer fancy og flott ut da. For eksempel slik: https://www.google.no/search?q=gulrotkake+rundt&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDgOXcgJjMAhXEKJoKHcK9DNAQ_AUIBigB#tbm=isch&q=gulrotkake+rund+pyntet&imgrc=bdtQnZRYoY8JkM%3A

Anonymous poster hash: 15b3f...9b2

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes gulrotkake kommer i hverdagskakekategorien, jeg da. Uansett pynt. Konfirmasjon hører til i en helt annen liga:-) 

Skrevet

Kan marsipankake lages kvelden før?

hi

Skrevet

hi

Kan jeg få oppskriften på den gulrotkake? :)

Anonymous poster hash: 9b3ba...f35

Skrevet

Gulrotkake 😄

Har oppskriften på verdens beste, så utrolig saftig.

ALLE elsker den kaken 😉

Skrevet

Gulrotkake 😄

Har oppskriften på verdens beste, så utrolig saftig.

ALLE elsker den kaken 😉

Oppskrift takk :)

Anonymous poster hash: 9b3ba...f35

Skrevet

Jeg er veldig glad i gulrotkake, men til konfirmasjon stemmer jeg marsipankake.

Skrevet

Marsipankake. Det er liksom mer festaktig. ;)

Anonymous poster hash: d9f67...318
Skrevet

Hi her.

Jeg så en gulrotkake med marsipanlokk på nettet.

Kunne DET være en løsning?

Vet ikke hvor godt det blir, da...

Skrevet

Elsker gulrotkake selv men til konfirmasjonen hadde jeg tatt med marsipankaken :)

Anonymous poster hash: cbeae...4f9
Skrevet

Du bør lage marsipankake, rett og slett fordi alle konfirmasjoner bør ha en marsipankake.

Anonymous poster hash: b14c0...bb3

Skrevet

Hvorfor ikke bake begge to? Men man MÅ jo ha en kake med krem, og med marsipan på så holder den lengre, og du kan dermed bake den dagen før. Bak ei gulrotkake også davel 😛

Skrevet

Pavlova mangler! :-) 

Anonymous poster hash: 8d051...ad5
Skrevet

Ville gått for pavlova, det er alltid en sikker vinner, om du har prøvd å lage bunnen før? Ellers synes jeg begge de andre er gode alternativer. Marsipankake hører liksom til en konfirmasjon, om de ikke skal bestille en om ikke du baker den?

Anonymous poster hash: 4d980...f69
Skrevet

Har dere virkelig bare 3 kaker?

Hvis det er valget, gå for marsipankake, eller bløtkake. Det bør være en kremkake. Evt pavlova.

Anonymous poster hash: 2faa8...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...