Gå til innhold

Hva jobber dere som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykepleier :)

Anonymous poster hash: e6a81...287

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Statsminister

Anonymous poster hash: 8680f...0a4

Åååneeei, nå avslørte du deg, nå vet vi hvem du er........... :legrine: :legrine:

Anonymous poster hash: 813ea...ee5

Skrevet

Helsesekretær.

Anonymous poster hash: f9d65...dec

Skrevet

Jeg jobber på barnevernvakta.

Anonymous poster hash: 7e95d...b23

Skrevet

Jeg jobber på barnevernvakta.

Er det interessant?

Hva gjør du iløpet av en vakt?

Anonymous poster hash: 11223...35a

Skrevet

barnevernet

Anonymous poster hash: daacc...adb
Skrevet

Hvilke utdanning og erfaring har du? Var det lett/vanskelig å få jobb? Har du fast stilling? Trives du? Hva innebærer jobben din?

Anonymous poster hash: a7a33...f13

Har bachelor og master i spesialpedagogikk fra UiO. Har fast stilling, fikk jobb noen måneder før jeg leverte masteroppgaven. Trives veldig godt. Jobben går i grove trekk ut på to oppgaver: systemrettet støtte mot skoler og barnehager, for eksempel kompetanseheving eller veiledning. Individrettet støtte er nok det jeg bruker meste parten av arbeidstiden på. Utredning, sakkyndig vurdering, veiledning, møter osv. Veldig mange forskjellige oppgaver, jobber litt ute i barnehager og skoler i tillegg til kontorjobb og møtevirksomhet. Syns ikke jeg tjener så veldig godt i forhold til den mengden studielån jeg har.

Anonymous poster hash: 8fe51...daa

Skrevet

Aut ambulansearbeider/paramedic

Anonymous poster hash: f6bba...d2c

Skrevet

Enda en stipendiat. Er kjemiker, hva forsker dere andre på?

Anonymous poster hash: 8fd53...124

Skrevet

Barnehageeier er jeg.

Anonymous poster hash: 3bffb...5a4

Skrevet

Senior ingeniør, oljebransjen

Anonymous poster hash: 21c1b...f2d

Skrevet

Helsefagarbeider.

Anonymous poster hash: 18017...6c4

Skrevet

Forsker, biolog

Anonymous poster hash: 41935...5fa

Skrevet

Er det interessant?

Hva gjør du iløpet av en vakt?Anonymous poster hash: 11223...35a

Jeg synes det er veldig interessant, arbeidsdagene er varierte, travle og meningsfylte. :)

Arbeidsoppgavene er i hovedsak å løse akuttsituasjoner som oppstår, betjene Alarmtelefonen for barn og unge (116111) og utføre kontrolloppdrag fra barneverntjenestene. Hvordan situasjoner trenger å løses, vil variere, men det kan være alt fra en telefonsamtale til samtale med familien, til å finne midlertidige løsninger som holder til neste virkedag, til å måtte fatte og effektuere akuttplasseringsvedtak. Alt vi gjør må dokumenteres og vurderes faglig, så det er en god del skrivearbeid også.

Skrevet

Jeg synes det er veldig interessant, arbeidsdagene er varierte, travle og meningsfylte. :)

Arbeidsoppgavene er i hovedsak å løse akuttsituasjoner som oppstår, betjene Alarmtelefonen for barn og unge (116111) og utføre kontrolloppdrag fra barneverntjenestene. Hvordan situasjoner trenger å løses, vil variere, men det kan være alt fra en telefonsamtale til samtale med familien, til å finne midlertidige løsninger som holder til neste virkedag, til å måtte fatte og effektuere akuttplasseringsvedtak. Alt vi gjør må dokumenteres og vurderes faglig, så det er en god del skrivearbeid også.

Synes sånt arbeid virker så interessant, håper jeg en dag får jobbe med noe i den retningen :)

Kan jeg spørre hvilken utdannelse du har? :)

Anonymous poster hash: 11223...35a

Skrevet

Kronprinsesse

Anonymous poster hash: 93c59...d8e

Skrevet

Enda en stipendiat. Er kjemiker, hva forsker dere andre på?

Anonymous poster hash: 8fd53...124

Medisin.

Anonymous poster hash: e3deb...1be

Skrevet

Synes sånt arbeid virker så interessant, håper jeg en dag får jobbe med noe i den retningen :)

Kan jeg spørre hvilken utdannelse du har? :)Anonymous poster hash: 11223...35a

Jeg er sosionom. Alle på min arbeidsplass har grunnutdanning som enten sosionom eller barnevernpedagog, og mange har relevant videreutdanning i tillegg.

Lykke til! :)

Skrevet

Sykepleier. Planen er å videreutdanne meg til jordmor eller helsesøster til neste år. Problemet er bare at jeg ikke aner hva jeg skal velge.

Anonymous poster hash: fbb98...a06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...