Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 For å flytte fokuset litt bort i fra dette med utseende Jeg er i hvert fall mer fascinert av karisma enn utseende i seg selv, selv om det ikke er til å stikke under stol at det i en god del sammenhenger er en forbindelse også her. Selv har jeg ikke en naturlig veldig sterk karisma, men har lært meg knep for å styrke den slik at jeg kan oppleves som karaismatisk når jeg går inn for det. Anonymous poster hash: 46227...a3d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Hva mener du med det? 😌 Anonymous poster hash: d11a0...1b4
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Nei Anonymous poster hash: f1b29...8ed
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Nei, det har jeg ikke, dessverre. Det er i grunnen veldig få mennesker som har det, syns jeg. Men mannen min var en sånn med kraftig positiv utstråling. Han liksom sugde oppmerksomheten til seg bare ved å komme inn i et rom, og idet han gikk ut igjen, ble alt veldig kjedelig og alle samtaler stoppet opp. Ett av mine tre barn har arvet denne karismaenetter pappen. Hun er utrolig morsom og utstråler en slags styrke og humor.Har hørt mange si det også, at for eksempel på skoletilstelninger og ellers når det er flere barn til stede, kan man liksom ikke la være å følge med og se på henne. På ferie i Frankrike hørte jeg noen kalle henne en "tire-l'oeil" (betyr noe sånt som tiltrekker seg blikket).I barnehagen var det alltid vill jubel blant de ansatte når hun ble levert om morgenen, og den dagen hun sluttet, gråt de. Da de hadde oppvisning på turningen da hun var 6 år, skulle alle barna gjøre forskjellige øvelser én etter én, veldig fortløpende, sånn at det ikke var naturlig å klappe for hver enkelt. Men da det ble hennes tur, brøt det ut spontan applaus. Har to andre nydelige, søte, kloke, flinke og sjarmerende barn som jeg elsker like mye som henne, men hun er den eneste som har denne mystiske utstrålingen. Anonymous poster hash: 7c0ab...22e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Nei, jeg har verken sjarm eller karisma. Har ikke så verst utseende, men er en utrolig kjedelig person. Anonymous poster hash: 792c9...c1a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Ja det har jeg hørt at det har jeg. Ser jo at mine barn har det samme. Og det har de isåfall ikke arvet fra faren sin.😄 Anonymous poster hash: 6fa1f...102
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Nei. Jeg har ikke det🙄 Anonymous poster hash: 794c1...819
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 Hva mener du med det? Anonymous poster hash: d11a0...1b4 Karisma er utstråling, en evne til å trekke til seg blikk og oppmerksomhet som gjør at andre mennesker blir opptatt av en. Noen få har dette i store monn helt naturlig. De kan gå inn i nesten et hvilket som helst rom og bare "eie" det med væremåten sin. Andre kan lære seg opp til å bli ganske karismatiske når de vil, slik som jeg har gjort, noe som (også) er ganske vanlig for f. eks. skuespllere, politikere osv. Der vil man også finne mange som er naturlig karismatiske. Du har helt sikkert møtt noen med denne naturlige karismaen også. Personer du bare føler deg litt trukket mot, kanskje selv om du ikke en gang liker dem noe særlig. HI Anonymous poster hash: 46227...a3d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 Jeg vet at jeg har en kraftig tilstedeværelse og at folk legger merke til meg. Jeg bidrar også mye i samtaler og er ganske "present". Jeg oppfattes som veldig utadvendt og sosial. Det er en naturlig ting, absolutt ikke tillært, for egentlig er jeg innadvent og nokså asosial og har bare lyst til å være i fred ;-) Anonymous poster hash: bebd4...e54
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 Nei. Har heller aldri møtt noen som har det. Anonymous poster hash: ad325...d80
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #11 Skrevet 18. april 2016 For å flytte fokuset litt bort i fra dette med utseende Jeg er i hvert fall mer fascinert av karisma enn utseende i seg selv, selv om det ikke er til å stikke under stol at det i en god del sammenhenger er en forbindelse også her. Selv har jeg ikke en naturlig veldig sterk karisma, men har lært meg knep for å styrke den slik at jeg kan oppleves som karaismatisk når jeg går inn for det. Anonymous poster hash: 46227...a3d hva slags knep har du lært deg hi? Anonymous poster hash: cb50f...606
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #12 Skrevet 18. april 2016 Nei har ikke det. Men har glimt i øyet 😉 Anonymous poster hash: 559a1...fad
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #13 Skrevet 18. april 2016 Jeg har er utseende og en utstråling som gjør at jeg tiltrekker meg oppmerksomhet. Jeg hater det intenst! Jeg gjør mitt ytterste for å være blid og hyggelig mot alle, men aller mest vil jeg bare være en grå mus som får være i fred.. Anonymous poster hash: 77a24...866
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #14 Skrevet 19. april 2016 hva slags knep har du lært deg hi? Anonymous poster hash: cb50f...606 Jeg mener det ikke er mulig å lære seg til å få karisma. Det er noe man har eller ikke har fra naturens side. Man kan lære seg å bli mer sosial og utadvendt og flinkere med folk, men man merker fort om noen prøver seg med "tillært karisma" (Syns bl.a. at en del skueespillere har en veldig selvbevisst måte å være på, litt sånn påtatt naturlig og løssluppen). Anonymous poster hash: 7c0ab...22e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #15 Skrevet 19. april 2016 Vet ikke det med karisma, men jeg har en naturlig autoritet og en utadvendt væremåte som gjør at jeg blir husket. Jeg har hatt det siden jeg var barn. Anonymous poster hash: 306fd...4f5
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #16 Skrevet 19. april 2016 Har det nok litt, men den er veldig varierende. Jeg har atopisk eksem jeg får i ansiktet, og på visse dager har jeg virkelig ille eksem i hele ansiktet. De dagene prøver jeg bare å være usynlig og gjemme meg bort. Så har jeg de dagene, huden min bare er helt fantastisk, jeg tar på meg en kjole som bare sitter perfekt, og jeg føler meg smashing. På sånne dager får jeg positive kommentarer fra utrolig mange, fremmede mennesker prater med meg, menn snur seg etter meg på gaten. Og jeg er ganske middels utseende messig. Så har jeg jobbet med utagerende mennesker, og selv ny i jobben så roer jeg brukerne, vet jeg har en indre ro, som smitter over. Har og venner som iblant kommer til meg en helg, for å slappe av, de sier at det finnes ikke noe annet sted de føler seg så rolige. Anonymous poster hash: 933bb...660
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #17 Skrevet 19. april 2016 Jeg vet ikke hva jeg utstråler. Jeg er smilende og blid, men det er få mennesker som liker meg. Noen har fortalt meg at jeg utstråler en selvtillit og at det kan virke skremmende, men det er ikke slik jeg føler meg. Blir oppriktig lei meg hver gang jeg opplever å bli mislikt. Dette gjør nok også at jeg holder kontakten overflatisk med de fleste, prøver å dempe eget engasjement etc. De jrg får god kontakt med blir veldig glad i meg, det er en trøst. Anonymous poster hash: c1f0c...a7b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #18 Skrevet 19. april 2016 Ja veldig. Virker sterk og nok hard to get. Anonymous poster hash: 2283d...da1
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #19 Skrevet 19. april 2016 Nei, jeg har verken sjarm eller karisma. Har ikke så verst utseende, men er en utrolig kjedelig person. Anonymous poster hash: 792c9...c1a Samme her! Anonymous poster hash: 6cd6e...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå