Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Lukter alle menn i rumpa? Problemet er at jeg ikke klarer å suge min nye kjæreste. . Det lukter fra rumpe området uansett om han er nydusja eller ikke.. Vanlig?? Hvordan si det til han? Droppe å si noe kanskje. ? Anonymous poster hash: faa82...c88
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Da vasker han seg ikke ordentlig der. Hjelper lite å bare la vannet risle over, det må vaskes skikkelig med intimsåpe for at lukten skal slippe. Bæsj lukter sterkt, og lukten sitter skikkelig i huden (det vet alle som har skiftet på bleieunger og fått bæsj på hendene. En håndvask er ikke nok, for å si det sånn.) Jeg hadde en gang en kjæreste som helt klart ikke vasket seg der. Det luktet så ille at jeg ikke klarte å ha hodet i det området i det hele tatt. Skal sies at han trodde han var ren nok for suging om kvelden dersom han vasket pikken om morgenen. Tre alternativer for deg: Si det til ham, ikke sug ham, eller lid deg gjennom lukta. Anbefaler en av de to første. Anonymous poster hash: d087c...d39
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Min mann liukter aldri fra rumpen, selv ikke om han er på toalettet og gjør nr 2 rett før sex. Anonymous poster hash: b9778...fa8
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Da vasker han seg ikke ordentlig der. Hjelper lite å bare la vannet risle over, det må vaskes skikkelig med intimsåpe for at lukten skal slippe. Bæsj lukter sterkt, og lukten sitter skikkelig i huden (det vet alle som har skiftet på bleieunger og fått bæsj på hendene. En håndvask er ikke nok, for å si det sånn.) Jeg hadde en gang en kjæreste som helt klart ikke vasket seg der. Det luktet så ille at jeg ikke klarte å ha hodet i det området i det hele tatt. Skal sies at han trodde han var ren nok for suging om kvelden dersom han vasket pikken om morgenen. Tre alternativer for deg: Si det til ham, ikke sug ham, eller lid deg gjennom lukta. Anbefaler en av de to første. Anonymous poster hash: d087c...d39 Jeg lider meg gjennom lukta nå Men når han sprer beina litt = 😨😨😨 Anonymous poster hash: faa82...c88
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Nei, det er ikke vanlig. Dårlig hygiene. Anonymous poster hash: 7cc07...065
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Mannen min lukter ikke Anonymous poster hash: 06555...61f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Han vasker seg ikke godt nok! Lukten av svett rumpe forsvinner ikke av at han tar en dusj og vasker seg under armene, det må vann og intimsåpe inn i rumpa, vaske og skylle. Samme gjelder jo jenter da, rumpelukta sitter om man ikke vasker seg skikkelig. Anonymous poster hash: ad070...dc2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 Nei, det må være fordi han ikke vasker seg der, usj da😱😅 Har ALDRI luktet sånn av mannen min. Anonymous poster hash: 3354d...127
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 Å nei 😨😢😨😢 Hva skal jeg gjøre da? Det er skikkelig sur lukt 😢😢 Hi Anonymous poster hash: faa82...c88
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 Jeg lider meg gjennom lukta nå Men når han sprer beina litt = Anonymous poster hash: faa82...c88 Du bør virkelig si det til ham. Ikke bare fordi det er ekkelt, men også fordi det er uhygienisk. Vet at det er veldig ubehagelig å skulle si noe, men det må nesten gjøres. Jeg brukte flere måneder på å tørre å si til nevnte kjæreste at han måtte vaske pikken før sex om kvelden. Han mente at vask om morgenen var bra nok, og tenkte ikke på hva 12 timer med urindråper under forhuden innestengt i trange underbukser skapte av odør. Han hadde til og med "ost" rundt hodet, det var utrolig kvalmt. Klarte til sist å si det, men fikk meg ikke til å si noe om rumpelukta, så oralsex fortsatte å være en motbydelig affære. I ettertid synes jeg det er helt tragisk at jeg holdt ut med hans dårlige underlivshygiene, men jeg var så ung og utrolig forelsket. Anonymous poster hash: d087c...d39
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #11 Skrevet 18. april 2016 Å nei Hva skal jeg gjøre da? Det er skikkelig sur lukt Hi Anonymous poster hash: faa82...c88 Kjøp en intimsåpe til han og i kveld gir du han den og sier at om han går i dusjen og vasker seg skal du ligge klar i sengen for å ta imot hans velduftende underliv, med et smil. Bare lage det som en invitasjon til sex liksom og da samtidig legge lista for hvordan du vil han skal stelle seg før du går ned på han... Anonymous poster hash: ad070...dc2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #12 Skrevet 18. april 2016 Du bør virkelig si det til ham. Ikke bare fordi det er ekkelt, men også fordi det er uhygienisk. Vet at det er veldig ubehagelig å skulle si noe, men det må nesten gjøres. Jeg brukte flere måneder på å tørre å si til nevnte kjæreste at han måtte vaske pikken før sex om kvelden. Han mente at vask om morgenen var bra nok, og tenkte ikke på hva 12 timer med urindråper under forhuden innestengt i trange underbukser skapte av odør. Han hadde til og med "ost" rundt hodet, det var utrolig kvalmt. Klarte til sist å si det, men fikk meg ikke til å si noe om rumpelukta, så oralsex fortsatte å være en motbydelig affære. I ettertid synes jeg det er helt tragisk at jeg holdt ut med hans dårlige underlivshygiene, men jeg var så ung og utrolig forelsket. Anonymous poster hash: d087c...d39 Huff.. Han hørtes ekkel ut 😨😨 Så bra du turte å gi beskjed. Anonymous poster hash: faa82...c88
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #13 Skrevet 18. april 2016 Du må virkelig bare si fra. Om det er på vei dit at du skal ned så si det rett ur, ta deg en dusj så skal vi kose etterpå. Prøv å gjør det så rett fram og lett som mulig. Blir bare grusomt om dere skal sette dere ned i sofaen og ta en alvorsprat liksom. Anonymous poster hash: cf52e...880
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #14 Skrevet 18. april 2016 Huff.. Han hørtes ekkel ut Så bra du turte å gi beskjed. Anonymous poster hash: faa82...c88 Ja... Bortsett fra at jeg bare ga beskjed omhalvparten av problemet, så det hjalp liksom ikke så mye. Anonymous poster hash: d087c...d39
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #15 Skrevet 18. april 2016 Du må virkelig bare si fra. Om det er på vei dit at du skal ned så si det rett ur, ta deg en dusj så skal vi kose etterpå. Prøv å gjør det så rett fram og lett som mulig. Blir bare grusomt om dere skal sette dere ned i sofaen og ta en alvorsprat liksom. Anonymous poster hash: cf52e...880 HI skriver jo at det lukter selv om han er nydusjet. Antakelig bare står han i dusjen og lar vannet renne over rumpa, men det må skikkelig vask med intimsåpe til, gjerne i to omganger, for å få bort rumpelukt. Anonymous poster hash: d087c...d39
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #16 Skrevet 18. april 2016 Det går jo an å bare ta det litt humoristisk da, når det tydelig går mot sengehygge kan du bare si med et smil at vi får ta oss en dusj først da, ingen av oss har vel lyst til å kose i odøren av svett rumpe, haha liksom. Om du sier ordene "svett rumpelukt" e.l. må han jo ta hintet om at han må vaske seg i rumpa, gjør han ikke det er det da er det ikke håp Anonymous poster hash: ad070...dc2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #17 Skrevet 18. april 2016 Her passer det å dra frem denne tråden igjen. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144139424-hvordan-fjerne-rompelukt-hos-voksne/page-1 Anonymous poster hash: 0aa50...3dd
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #18 Skrevet 18. april 2016 HI skriver jo at det lukter selv om han er nydusjet. Antakelig bare står han i dusjen og lar vannet renne over rumpa, men det må skikkelig vask med intimsåpe til, gjerne i to omganger, for å få bort rumpelukt. Anonymous poster hash: d087c...d39 Jepp. Lukter når han er nydusja.. Anonymous poster hash: faa82...c88
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #19 Skrevet 18. april 2016 Litt utafor hi's innlegg... Men hvem i helvete klarer å suge en mann med kukost??!!!??!?!? Jfr #10.... Anonymous poster hash: 6208e...2dc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #20 Skrevet 18. april 2016 Fatter ikke at dere ikke bare sier i fra, men heller fortsetter å trykke trynet og munnen i rompelukt og kukost(!!) Anonymous poster hash: a348e...cbc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #21 Skrevet 18. april 2016 Jeg vasker og gnikker godt med såpe der bak, men sliter likevel med ille lukt fra rumpa. Jeg tror det lekker litt når jeg promper, for det klør en del og tørker jeg over med papir kommer det lys farge på Anonymous poster hash: bd8bb...380
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #22 Skrevet 18. april 2016 Jeg vasker og gnikker godt med såpe der bak, men sliter likevel med ille lukt fra rumpa. Jeg tror det lekker litt når jeg promper, for det klør en del og tørker jeg over med papir kommer det lys farge på Anonymous poster hash: bd8bb...380 Hvordan vet du at det lukter fra rumpa? Anonymous poster hash: d35e9...c44
Elisun Skrevet 18. april 2016 #23 Skrevet 18. april 2016 Kjære deg. Si i fra! Hva er det værste som kan skje? Kjøp in en intimsåpe og en egen svamp/ klut som KUN skal brukes i rumpa! Skrubb i vei. Svett rumpelukt sitter godt. Har han mye hår er nok det også en faktor. Så kanskje han skulle trimmet vekk hekken med rævlukt! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #24 Skrevet 18. april 2016 Hva er kukost? Anonymous poster hash: 05c5f...4a0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #25 Skrevet 18. april 2016 Hvordan i huleste ved dere at rumpelukt sitter i godt?😂😂😂Kjenner dere deres egen rumpelukt? Anonymous poster hash: afee4...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå