Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Mannen min er levertranplantert og skal overhode ikke utsettes for vannkoppsmitte da det kan være dødelig for han. Vi har vaksinert barna våre og tatt våre forhåndsregler. Til tross for dette har vår ene datter blitt smittet av en i klassen sin. Mannen min har fått tablettkur som forebyggende, så får vi se hvordan det går. Ingen drømmesitusjon. Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget. Men måtte bare lufte tankene mine. Anonymous poster hash: 7f58d...0d5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Bør han ikke flytte ut så lenge hvis det kan være dødelig for han? Ikke at jeg tror dere ikke har tenkt på det allerede, men jeg bare lurer... Anonymous poster hash: ddd88...71f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Men har dere informert alle foreldrene i klassene til barna deres? Det ville da vært naturlig å gi beskjed om dødligheten og at dere må informeres så fort det oppdages vannkopper i et av hjemmene slik at den av barna deres som omgår denne familien kan holde seg unna mannen din en tid. Anonymous poster hash: 9b516...acb
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Kan han bo en annen plass? Huff stakkars dere. Masse lykke til og god bedring i huset Anonymous poster hash: 36e8b...694
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Han har allerede blitt utsatt for smitten, så det er for sent at han isoleres. Vi har gitt beskjed til skolen og alle elevene har fått skriv med hjem. Det ble ikke oppdaget før på ettermiddagen at det barnet hadde vannkopper, da var det for sent.. Anonymous poster hash: 7f58d...0d5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Kan han bo en annen plass? Huff stakkars dere. Masse lykke til og god bedring i huset Anonymous poster hash: 36e8b...694 Det er for sent.. Anonymous poster hash: 7f58d...0d5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Teit at ikke alle barn får tilbud om denne vaksinen. I noen land er vannkoppedelen lagt inn i MMR vaksinen. Anonymous poster hash: 0b5cd...8c2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 Det synes jeg og. Det har vært snakk om at den skal inn i vaksinasjonsprogrammet til helsestasjonen Anonymous poster hash: 7f58d...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå