Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Feirer dere 17.mai sammen? når barnet nå er i skolealder så er det jo tog osv, bf og damen hans hadde da tenkt til å komme sammen å se på toget og aktiviteter etterpå. Før har vi feiret dagen annenhver gang. Anonymous poster hash: e1b8c...396
Gemini77 Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Ja vi møtes alle på skolen sammen med barna. Etter at skolearrangementet er ferdig tar en av oss med barna hjem for videre feiring. Så skolen er vi sammen alle 4 pluss besteforeldre.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Nå er jeg stemor da, men svarer likevel. :-) Første året var vi sammen alle sammen, men ble så mye tull i ettertid at det ble med det ene året. I alle år etter den har jeg og får kommet på skolen før toget går, prata med ungene og gitt de lommepenger. Før vi ser på at de går i tog. Etter toget har vi reist videre til min familie og feiret med de, mens ungene har feiret med mor og hennes familie. Dette har vært dem beste løsningen for alle parter hos oss. Anonymous poster hash: 694e2...6a1
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Så bra for barnet, få feire med begge foreldrene. Supert når alle parter kan gjøre dette for barnet. Er ikke mange årene før dere ikke ser noe til h*n i løpet av dagen. Anonymous poster hash: d64cc...b30
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Trodde det var en selvfølge at både mor og far med familier stiller for å se på barnet? Dere trenger jo ikke sitte sammen etter toget. Du kan være med dine venner og far med sine og så løper vel barna fritt uansett? Tenk neste år når barna skal være hos far. Vil du ikke gå innom skolen som "resten av verden", vinke til barna og delta i det sosiale? Eller tenker du da at du skal sitte hjemme kun fordi det er far sin 17.mai? Anonymous poster hash: a0010...f29
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Søsteren min har barn på samme alder som mine og hun er skilt, vi er sammen alle sammen på 17.mai. Vi og våre barn, søsteren min og hennes nye mann og eksen til søsteren min med ny samboer pluss alle barna. Ser på toget sammen og er sammen på skolen etterpå. Når arrangementet på skolen er ferdig tar den av dem som har barna det året med seg hjem til videre feiring. Ingen er uvenner der, søsteren min sin nye mann og eksmann trener sammen og søsteren min og eksens nye samboer samarbeider og snakker godt sammen om oppfølging av barna, det må man jo nesten når de har 50/50. Anonymous poster hash: 88809...9e3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Svarer jeg, som stemor Vi har barnet annethvert år på 17.mai. I år er det vi, så vi er sammen med barnet hele dagen Anonymous poster hash: 95948...35a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 Far og stemor dukker aldri opp. Far lover barna å komme, men velger stemor, hennes barn og hennes familie hvert år. Ikke får de lommepenger av han heller. De to gangene de har vært her er det året barna gikk i første klasse og gikk først i toget. Men aldri ellers. De ønsker ikke avtale om annenhver heller, for de orker ikke da de bor 20 min unna. Anonymous poster hash: e5ce3...a86
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 Før var det annethvert år for hvem som hadde barna med hjem etter tog og aktiviteter. Men jeg og far dro alltid for å se på toget når det ikke var vår tur til å ha dem. Så flyttet de og måtte bytte skole, men de valgte å feire her sammen med oss og den gamle klassen et par år. Nå er det tilfeldig hva de ønsker. Anonymous poster hash: b1c5f...233
geitemarken Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 Ja vi møtes alle på skolen sammen med barna. Etter at skolearrangementet er ferdig tar en av oss med barna hjem for videre feiring. Så skolen er vi sammen alle 4 pluss besteforeldre. Samme som oss ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå