megmegmeg Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Jeg hater navnet Trine! Har aldri møtt en hyggelig jente/kvinne som har det navnet, er nok derfor.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Spesiell tråd.... De fleste navn har sin sjarm Anonymous poster hash: 665a6...9dc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Idiot Anonymous poster hash: 4bfcd...96d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Jeg hater navnet Trine! Har aldri møtt en hyggelig jente/kvinne som har det navnet, er nok derfor. Synd du ikke har møtt meg, da. Jeg er veldig hyggelig. 😊 Anonymous poster hash: 3d2b5...8f9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Hmmm...har møtt mange Triner som alle har vært herlige mennesker. Anonymous poster hash: e3dd2...32c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Synes ikke helt man skal drive å rakke ned på andres navn.. Jeg mener, hvis man ikke liker et navn, så kan man bare la være å si noe. Jeg f.eks har en sønn som har et navn som har blitt kalt stygt her inne flere ganger. Synes det er litt sårt å "høre" det fra voksne folk titt og ofte. Anonymous poster hash: 0c800...d3a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Syns det er noe spesielt å gå rundt å hate et navn.. Anonymous poster hash: e7709...2d9
Luksusdyret Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 Jeg hadde heller kalt tråden "hvem er den BARNSLIGSTE brukeren på DiB". I så fall er HI en svært god kandidat til å kapre tittelen.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 Navnet skjemmer ingen. Du virker litt umoden, HI. Jeg håper du passer deg for å overføre dine holdninger over på eventuelle barn. Slik blir mobbere skapt. Anonymous poster hash: 3efd3...da6
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 Olga Anonymous poster hash: 96b2a...80a
*Miss Marple* Skrevet 18. april 2016 #11 Skrevet 18. april 2016 Å hate et navn trodde jeg knapt var mulig. Går folk virkelig rundt og tenker på sånt?
Luksusdyret Skrevet 18. april 2016 #12 Skrevet 18. april 2016 Å hate et navn trodde jeg knapt var mulig. Går folk virkelig rundt og tenker på sånt? Blir ikke overrasket hvis HI sine barn er mobbere. Barn lærer hos foreldre, når foreldre må poengtere at noen har STYGT (med store bokstaver) navn og lurer på hva andre sladrekjerringer synes er STYGT å hete, så er man på god veg til å skaffe seg mobberbarn.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #13 Skrevet 18. april 2016 Jeg har aldri likt mit eget navn, men sier ikke hva det er (vil ikke såre andre med det samme navnet). Anonymous poster hash: 98a65...4d0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #14 Skrevet 18. april 2016 Blir ikke overrasket hvis HI sine barn er mobbere. Barn lærer hos foreldre, når foreldre må poengtere at noen har STYGT (med store bokstaver) navn og lurer på hva andre sladrekjerringer synes er STYGT å hete, så er man på god veg til å skaffe seg mobberbarn. Helt enig. Hvordan får voksne folk seg til å sitte slik på nett? Et helt vanlig norsk navn også. Greit å ha dårlige minner med et navn, men STYGT? Tenker Trine rappa kjæresten til HI. Og den så hun ikke komme fordi hun er sååååå pen. (Ref en annen tråd der hun sier hun er så pen) Da stemmer det kanskje, at veldig pene mennesker er overfladisk. Anonymous poster hash: 4888c...49e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #15 Skrevet 18. april 2016 Det er mange navn jeg synes er vakre, har god tyngde, er klassiske og gode. Det er også mange navn jeg synes er tomme og innholdsløse, kanskje til og med mindre pene. Likevel er det langt derfra til å hate et navn. Uansett ville det ikke falt meg inn å proklamere for all verden at det var et navn jeg hatet. Men klart, hvis Trine rappa kjæresten din, så har du vel en grunn til å mislike dama. Hun har vel likevel ikke valgt navnet sitt selv. Anonymous poster hash: 2cf1b...3d2
Luksusdyret Skrevet 18. april 2016 #16 Skrevet 18. april 2016 Helt enig. Hvordan får voksne folk seg til å sitte slik på nett? Et helt vanlig norsk navn også. Greit å ha dårlige minner med et navn, men STYGT? Tenker Trine rappa kjæresten til HI. Og den så hun ikke komme fordi hun er sååååå pen. (Ref en annen tråd der hun sier hun er så pen) Da stemmer det kanskje, at veldig pene mennesker er overfladisk. Anonymous poster hash: 4888c...49e Vel, jeg har også blitt utsatt for ei som prøvde å rappe eksmannen. Kan likevel ikke si at navnet hennes er det styggeste som finnes. Det er dama som der og da var den styggeste (iht personlighet) som fantes for MEG subjektivt. Men å si at et navn er stygt er rett og slett kjempebarnslig.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #17 Skrevet 18. april 2016 Jeg synes Beate er ett av de styggeste navnene 😖 Anonymous poster hash: 5aa1c...1ed
Gjest Stjerneklart Skrevet 18. april 2016 #18 Skrevet 18. april 2016 Hadde en lærer en gang som het Trine. Mer fantastisk dame skal man lete lenge etter Når det gjelder hvilket navn jeg syns er "styggest", så har jeg faktisk ikke tenkt over det. Klart det er noen navn jeg ikke ville kalt mitt eget barn, men om jeg møter et menneske som heter akkurat det er det ikke slik at jeg tenker "Neimen i alle dager, for et stygt navn du har da stakkars. Du har ikke vurdert å bytte til noe annet?"
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #19 Skrevet 18. april 2016 Jeg er enig, Trine er ikke en veldig sjarmerende dame... Liker heller ikke navnet Mette. Ser for meg en tjukk rødhåra unge med fregner. Anonymous poster hash: 6479f...7d5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #20 Skrevet 18. april 2016 Bestemoren til samboeren har det navnet jeg synes er styggest( vil ikke si hva det er) aner ikke hvorfor jeg ikke liker det heller.. Men hun er verdens hyggeligste dame, så jeg sier heller "mor" til henne, klarer ikke bruke navnet hennes. Anonymous poster hash: 0fdee...d7b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #21 Skrevet 18. april 2016 Oda Hedda Rikke Hermine Rannveig Anonymous poster hash: b9830...8dc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #22 Skrevet 18. april 2016 Ja jeg vet om det styggeste navnet! Ja det er ditt navn Hi Anonymous poster hash: 908de...20e
Mathias07 Skrevet 18. april 2016 #23 Skrevet 18. april 2016 Synd du ikke har møtt meg, da. Jeg er veldig hyggelig. 😊 Anonymous poster hash: 3d2b5...8f9 Jeg er også ganske hyggelig har jeg hørt:)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #24 Skrevet 18. april 2016 Blir kvalm når jeg hører navnet Trude. har dessverre opplevd å få en kollega som har en enda verre versjon av navnet: Drude. Seriøst jeg brekker meg av å si de navnene, føles som en fobi. Har ingenting imot henne da, hun er verdens snilleste og sykt flink i jobben sin. Det er bare noe ekkelt ved det navnet 😱😷 Ellers så er et navn ødelagt av assosiasjoner: Merete🙄 Kjenner kun ekle manipulerende psykopater og mobbere med det navnet. Hadde ikke hatt noe imot det hvis ikke...😕 Anonymous poster hash: 8dae1...eac
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #25 Skrevet 18. april 2016 Ojoj..Her var det mange stygge mennesker! Anonymous poster hash: 66612...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå