Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin hvis du er slank og høy. 

Skrevet

Veldig fin hvis du er slank og høy.

Takk.

Jeg er slank, str 34-36, men ikke kjempehøy. Håper de kan tilpasse den eventuelt. Helt ny i brudekjolejakten.

Bryllup i Italia.

Anonymous poster hash: 4db59...759

Skrevet

🙈🙈🙈

Anonymous poster hash: 0df3f...b52

Skrevet

Det er lurt å komme seg i en salong og prøve ulike kjoler. Det er i hvert fall min erfaring at i en salong er de flinke til å foreslå modeller som passer deg, og at du blir sikrere på hva du vil ha. 

Skrevet

Kjempefin, men passer nok best til slanke kvinner med små bryster. Den hadde ikke blitt fin på meg som er ganske formfull med store pupper.

Anonymous poster hash: 1cbc3...854

Skrevet

Kjempefin, men passer nok best til slanke kvinner med små bryster. Den hadde ikke blitt fin på meg som er ganske formfull med store pupper.

Anonymous poster hash: 1cbc3...854

Jeg er slank.

Liker kjolene til Jenny Packham.

Ønsker noe litt annerledes, i vintage men elegant~stil!

Skrevet (endret)

Nydelige. Likte best nr 3 og den siste :-)

Nr 3 var jo den du mente ser jeg nå....Kjempeflott!!

Endret av Kari Mari
Skrevet

Liker ikke. Ser ut som en kjole en av gjestene kunne hatt kanskje, men bruden......?

Anonymous poster hash: 3c022...e99

Skrevet

Nydelig! Jeg hadde kjole fra Jenny Packham, og kan virkelig anbefale denne designeren. Du kjenner at det er skikkelig kvalitet. Føles mykt og luksuriøst i forhold til de andre kjolene jeg prøvde. Anbefaler deg å ta en prøvetime. Jeg hadde sett meg ut en kjole på forhånd, men endte med en annen (samme designer). Hvor bor du, og har du god tid? Jeg kjøpte min fra Diin brudesalong på Majorstuen. Elendig service, og hadde dratt til Stavanger hvis jeg hadde hatt bedre tid. Mulig de fører Packham flere steder nå? Lykke til!

Skrevet

Nydelig! Jeg hadde kjole fra Jenny Packham, og kan virkelig anbefale denne designeren. Du kjenner at det er skikkelig kvalitet. Føles mykt og luksuriøst i forhold til de andre kjolene jeg prøvde. Anbefaler deg å ta en prøvetime. Jeg hadde sett meg ut en kjole på forhånd, men endte med en annen (samme designer). Hvor bor du, og har du god tid? Jeg kjøpte min fra Diin brudesalong på Majorstuen. Elendig service, og hadde dratt til Stavanger hvis jeg hadde hatt bedre tid. Mulig de fører Packham flere steder nå? Lykke til!

Å, så gøy og høre:-)

Jeg har tittet mye og liker denne designeren godt!

VELDIG spent på hvordan denne kjolen sitter på meg, og har flere favoritter fra henne.

Så de hadde kjolene på Majorstuen, men er de ikke hyggelige der?

Vi lurte evt på å reise til København en helg også for å se der:-)

Skrevet

Å, så gøy og høre:-)

Jeg har tittet mye og liker denne designeren godt!

VELDIG spent på hvordan denne kjolen sitter på meg, og har flere favoritter fra henne.

Så de hadde kjolene på Majorstuen, men er de ikke hyggelige der?

Vi lurte evt på å reise til København en helg også for å se der:-)

De var ikke hyggelige da jeg var der, i alle fall. Anbefaler å forhøre deg på forhånd hvis du skal til Køben. Jeg ringte salongen i London for å be om time en gang jeg allikevel var der, men de var fullbooket i lang tid.

Skrevet

De var ikke hyggelige da jeg var der, i alle fall. Anbefaler å forhøre deg på forhånd hvis du skal til Køben. Jeg ringte salongen i London for å be om time en gang jeg allikevel var der, men de var fullbooket i lang tid.

Takk for svar, det skal jeg gjøre.

Skal sjekke ut London også:-)

Tusen takk❤️

Skrevet

Fantastisk

Anonymous poster hash: b96ab...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...