Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Kjolen heter Portia. http://mariafekih.com/gowns/bridal/jenny-packham/ Anonymous poster hash: 4db59...759
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Veldig fin hvis du er slank og høy. Takk. Jeg er slank, str 34-36, men ikke kjempehøy. Håper de kan tilpasse den eventuelt. Helt ny i brudekjolejakten. Bryllup i Italia. Anonymous poster hash: 4db59...759
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 🙈🙈🙈 Anonymous poster hash: 0df3f...b52
Iiiiik Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Det er lurt å komme seg i en salong og prøve ulike kjoler. Det er i hvert fall min erfaring at i en salong er de flinke til å foreslå modeller som passer deg, og at du blir sikrere på hva du vil ha.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Kjempefin, men passer nok best til slanke kvinner med små bryster. Den hadde ikke blitt fin på meg som er ganske formfull med store pupper. Anonymous poster hash: 1cbc3...854
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Kjempefin, men passer nok best til slanke kvinner med små bryster. Den hadde ikke blitt fin på meg som er ganske formfull med store pupper. Anonymous poster hash: 1cbc3...854 Jeg er slank. Liker kjolene til Jenny Packham. Ønsker noe litt annerledes, i vintage men elegant~stil! Anonymous poster hash: 4db59...759
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 (endret) Nydelige. Likte best nr 3 og den siste :-) Nr 3 var jo den du mente ser jeg nå....Kjempeflott!! Endret 18. april 2016 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 Liker ikke. Ser ut som en kjole en av gjestene kunne hatt kanskje, men bruden......? Anonymous poster hash: 3c022...e99
Iselilja Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 Nydelig! Jeg hadde kjole fra Jenny Packham, og kan virkelig anbefale denne designeren. Du kjenner at det er skikkelig kvalitet. Føles mykt og luksuriøst i forhold til de andre kjolene jeg prøvde. Anbefaler deg å ta en prøvetime. Jeg hadde sett meg ut en kjole på forhånd, men endte med en annen (samme designer). Hvor bor du, og har du god tid? Jeg kjøpte min fra Diin brudesalong på Majorstuen. Elendig service, og hadde dratt til Stavanger hvis jeg hadde hatt bedre tid. Mulig de fører Packham flere steder nå? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #11 Skrevet 18. april 2016 Nydelig! Jeg hadde kjole fra Jenny Packham, og kan virkelig anbefale denne designeren. Du kjenner at det er skikkelig kvalitet. Føles mykt og luksuriøst i forhold til de andre kjolene jeg prøvde. Anbefaler deg å ta en prøvetime. Jeg hadde sett meg ut en kjole på forhånd, men endte med en annen (samme designer). Hvor bor du, og har du god tid? Jeg kjøpte min fra Diin brudesalong på Majorstuen. Elendig service, og hadde dratt til Stavanger hvis jeg hadde hatt bedre tid. Mulig de fører Packham flere steder nå? Lykke til!Å, så gøy og høre:-)Jeg har tittet mye og liker denne designeren godt! VELDIG spent på hvordan denne kjolen sitter på meg, og har flere favoritter fra henne. Så de hadde kjolene på Majorstuen, men er de ikke hyggelige der? Vi lurte evt på å reise til København en helg også for å se der:-) Anonymous poster hash: 4db59...759
Iselilja Skrevet 18. april 2016 #12 Skrevet 18. april 2016 Å, så gøy og høre:-) Jeg har tittet mye og liker denne designeren godt! VELDIG spent på hvordan denne kjolen sitter på meg, og har flere favoritter fra henne. Så de hadde kjolene på Majorstuen, men er de ikke hyggelige der? Vi lurte evt på å reise til København en helg også for å se der:-) Anonymous poster hash: 4db59...759 De var ikke hyggelige da jeg var der, i alle fall. Anbefaler å forhøre deg på forhånd hvis du skal til Køben. Jeg ringte salongen i London for å be om time en gang jeg allikevel var der, men de var fullbooket i lang tid.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #13 Skrevet 18. april 2016 De var ikke hyggelige da jeg var der, i alle fall. Anbefaler å forhøre deg på forhånd hvis du skal til Køben. Jeg ringte salongen i London for å be om time en gang jeg allikevel var der, men de var fullbooket i lang tid. Takk for svar, det skal jeg gjøre. Skal sjekke ut London også:-) Tusen takk❤️ Anonymous poster hash: 4db59...759
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #14 Skrevet 18. april 2016 Fantastisk Anonymous poster hash: b96ab...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå