Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir av og til så utrolig lei av min udugelige mann. Jevnlig ser jeg hva som kommer til å gå galt lenge før han, alle de gangene han har gjort ting slurvete, ting han ikke klarer å gjøre riktig...

 

Male uten å legge beskyttelse under så han får nok av småprikker fra malingen på bakken eller gulvet under. 

 

Det er alt fra hvordan han roter, ikke rydder ting på plass. Skal han rydde, hiver han alt i en haug ett eller annet sted og så tror han visst at det er greit. I mine øyne bør alle ting høre til et sted. Finner man ei lue i stua, så legger man den i gangen sammen med de andre luene. Skal man rydde etter middag, ja så innebærer det mye mer enn å sette tallerken og bestikk i oppvaskmaskinen. Kanskje har maten spruta på steikeplata og kjøkkenbenken så han må dra en klut over. Og har han brukt klulten, så må den for søren vaskes og henges til tørk så den ikke skal surne så fort. 

 

Nesten tomme syltetøyglass og smørbokser, tømmes ikke før han åpner nye. Gammelt brød må fjernes fra brødboksen. Det holder ikke bare å kjøpe nye brød og nye brød, og ikke fjerne restene etter de gamle. 

 

Må bruke to håndklær hver gang han dusjer, og disse slenger han på senga... 

 

Han evner ikke forutse hva som vil skje når det gjelder barna. Legger du en ballong rett ved siden av en glasslysestake, så ser jo jeg at det ikke er lurt. Barna vil prøve å ta ballongen og rive ned lysestaken. 

 

Han legger barnet uten å kle på det nattøyet på badet, så soverommet fylles opp av klær som han ikke bruker neste dag. Da tar han på nytt tøy. Dermed ligger der skitne klær fra flere dager som barnet har vært i barnehagen. Han tenker aldri på at det er hans jobb å ta med seg dette tøyet og sørge for at det blir vasket og lagt tilbake i klesskapet. 

 

Er det flere som har slike sløve mannfolk??? 

 

 

 



Anonymous poster hash: 8c165...cd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er singel, men hadde aldri orket å være sammen med en slik mann.



Anonymous poster hash: 06e16...51a
Skrevet

Nei, takk og lov er ikke mannen min så sløv. Tror jeg hadde blitt gal om jeg levde sammen med en mann som ikke kunne ta noe voksent ansvar for tingene rundt seg. Har denne mannen noensinne bodd for seg selv med ansvar for sin egen husholdning??! Virker som han mangler kunnskap enhver voksen burde ha tillært seg da han flyttet fra mamma..

 

Anonymous poster hash: 0ec61...4e1

Skrevet

Jeg har en slik... Han pendler i uken og tok meg selv i å grue meg til han skal komme tilbake. Det blir bare en til å rydde opp etter, og det irriterer meg grenseløst!

 

Anonymous poster hash: a21b1...07d

Skrevet

Tror mange menn er slik...men, hva gjør han som ikke du gjør??



Anonymous poster hash: 6467b...a0a
Skrevet

Han hadde vært et år samboer med ei annen dame et år, men hun gjorde det slutt med ham. ...

 

Moren hans var bare et barn da hun fikk ham, og hun har aldri lært ham noe som helst. (Hun har det også veldig rotete og skittent... )  Noen har svigermødre som klager på at svigerdøtrene har det rotete og skittent. For meg er det omvendt. Da minsten var baby, likte jeg ikke at han skulle være hos svigermor, for hun lot hunden som var svart og ekkel rundt munnen etter å ha slikket og gravd både her og der, slikke på babyen.

 

Burde skjønt det før jeg valgte ham, men kjærlighet gjør jo blind... Åh, hvorfor kan han ikke bare se at det han holder på med ikke er rettferdig og ei heller smart. Det er kun latskap og fører til irriterte utbrudd fra meg. 



Anonymous poster hash: 8c165...cd5
Skrevet

Henter og bringer til barnehagen. (Dette siden han må ha bilen til jobb. Jeg kan kjøre kollektivt.) Han skifter dekk på bilen. Han maler mesteparten av huset ( flere år mellom hver gang) (Jeg maler vinduskarmene.)Rydder inn ved i boden.  Vasker noen av barnas klær (ødelegger ofte flere av dem siden han blander farger, og krymper ulla) Lager middag et par ganger i uka, men da gjerne innkjøpt pizza halvparten av gangene.... tar ungene med på fritidsaktiviteter, ofte mange flere enn jeg synes er nødvendig. 

 

Det jeg gjør er jo daglige, regelmessige ting. Det han gjør som jeg ikke gjør, er jo ting som gjøres få ganger i året eller flere år mellom hver gang.....

 

 

 



Anonymous poster hash: 8c165...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...