Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Er 31+2 i dag, og i hele dag har jeg hatt kjempevonde spark/slag og bevegelser i underlivet og i nervene. Vet ikke om jeg forklarer det riktig men, håper noen forstår Har kjent det et par ganger tidligere også, men i dag har det vart HELE dagen og jeg ligger å nesten gråter. Er så smertefullt og så ofte! Hver gang baby beveger på seg så skjer det. Er dette normalt? Ligger her i fosterstilling og gruer meg til neste bevegelse.... Anonymous poster hash: 60ab8...ecd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Du er sikker på at dette ikke er rier? Om det er sånn at du nesten gråter av smerter, så kan det være greit å ta en tlf til føden. Jeg er selv 26+3 og hadde ringt om jeg opplevde noe slikt. Anonymous poster hash: af6b8...6f5
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Kommer bare når baby beveger seg... Hadde en DEILIG 30-minuttspause i sted, men nå er det full fest igjen. Kjennes ut som urinrøret blir revet ut og at tarmene mine rakner. Men er som sagt kun ved bevegelser av baby, har nesten ikke kynnere. Så er ikke noe smerter i livmor, kun nerver.... Anonymous poster hash: 60ab8...ecd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Vet ikke om det er det samme. Men jeg hadde noen intense smerter med første. Kjentes ut som han skulle sparke seg selv ut. Det kom som støt. Utrolig vondt. Men minnes ikke jeg hadde det så lenge av gangen, ikke flere dager i strekk. Men det er 9 år siden nå så husker ikke helt. Bare at smertene var grusomme. Jeg var redd jeg skulle føle det samme nå sist men da kjente jeg ikke noe slikt. Anonymous poster hash: f4862...94a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Jeg hadde likevel kontaktet føden og bedt om råd. Anonymous poster hash: af6b8...6f5
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Hadde noe som høres ut ca som du beskriver, men ikke over så lang tid. Fikk meg plutselig et spark sånn innimellom, skikkelig ubehagelig var det. Dukket opp når baby begynte å få litt størrelse og kraftigere spark, kjentes ut som støt, virket som det var noen nerver hun traff. Om dette plager deg og gjør deg redd, syns jeg uansett du skal oppsøke fagpersonell, så får du vite sikkert Anonymous poster hash: 510d4...8cd
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Snakket med føden, og de sier at dette bare er press på nerver... Helt grusomt altså, prøvd å både dusje/sove/gå tur men hver gang baby beveger seg får jeg disse intense støtene!! Håper dette går over Anonymous poster hash: 60ab8...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå