Gå til innhold

Fjerne arr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-) Nå nærmer det seg sommer igjen, og jeg kvir meg, i år også.
I tenårene sleit jeg med selvskading, og armene mine er fulle av arr. Jeg går alltid med lange ermer, men det kan bli fryktelig varmt. Samtidig som at jeg går glipp av mye. Nå har jeg jo fått barn også, og har lyst til å kunne gå på stranda og andre ting sammen med dem.

Og jeg har ikke lyst til å "bli sterk" og vise dem.. Jeg syns det er flaut, jeg er redd for spm og kommentarer, OG jeg er livredd for at barna mine skal bli mobbet pga mammaen deres er full i arr....... 

Jeg har i alle år håpt på en mirakelkur! At det skal komme en behandling som kan fjerne arr til slutt.. Meen har ikke funnet den enda.. Jeg har prøvd dermaroller, men funka ikke.. Har vert hos hudlege som mente at ingenting kunne gjøres ( det er mange år siden nå da, men tviler på at saken er endret..) Lurt litt på laserbehandling, men da jeg var på konsultasjon så sa hun at det kunne bli bedre og det kunne bli verre. Jeg hadde blitt helt knust om det ble verre......

Jeg lurer også på å tatovere over, om jeg finner en tatovør som mener at han/hun klarer å skjule arrene på en god måte, og få til en fin sleeve.

Noen som har klart å fjerne/redusere arr etter selvskading her?...

Anonymous poster hash: 44510...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...