Gå til innhold

Baby/barn med alvorlig hjerneskade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen å prate med. Er det flere som er foreldre til barn som er multihandikappet? Baby fikk oksygenmangel under gjenoppliving som har ført til skadene. 18 min uten oksygen.

Anonymous poster hash: 05440...ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med det selv, men jobbet for mange år siden litt med multihandikappede barn.

Kanskje helsestasjonen kan hjelpe deg med å formidle kontakt med andre foreldre i ditt nærområde?

Eller kanskje den lokale barneavdelingen er villig itl å gjøre det?

Eller du kan få sette opp en lapp en av stedene?

Klem

Anonymous poster hash: 2a13e...1ad
Skrevet

Så trist å høre.

Mitt barn har et handikap. Jeg fant en foreldregruppe på FB for dette handikappet. Kanskje det er noe slikt for deg også?

Anonymous poster hash: f11d1...994

Skrevet

Meld deg inn i foreningen for cerebral parese, der treffer du sikkert flere foreldre med multihandicappede barn. Min datter har et sjeldent syndrom,vi fant også en gruppe på facebook der vi deler egne erfaringer.

Skrevet

Så utrolig trist 😢😢

Min baby var også uten oksygen en lengere periode under fødsel, legene jobbet med gjenopplivning i 30 min før hjertet begynte å slå selv igjen. Han fikk så behandling på Rikshospitalet men skadene han hadde fått etter å ha vært så lenge uten oksygen var for store, han døde etter en dag sammen med oss. 😢💔

Jeg støtter forslagene om å finne en Facebook gruppe for foreldre som har vært gjennom det samme som dere. I tillegg kan dere snakke med sosionom på sykehuset og kanskje få noen tips der. Kanskje finnes det en landsforening? Der kan man få god hjelp også.

Lykke til videre💙❤💙

Anonymous poster hash: 54281...3ab

Skrevet

Det er meg som lagde innlegget. Har funnet gruppe på Facebook men lite aktivitet der.

Skrevet

Det er meg som lagde innlegget. Har funnet gruppe på Facebook men lite aktivitet der.

http://foreldrehjelpen.com

Kanskje du kan melde deg inn her?

Klem til deg 💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...