Gå til innhold

Hvor mye alkohol drikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av ei mnd?

Anonymous poster hash: 6f0b5...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting

Anonymous poster hash: aa2cc...bdd

Skrevet

Litt forskjellig. Annenhver helg er barna hos faren sin, og da er jeg edru. 

Anonymous poster hash: 26a45...53d
Skrevet

Ikke noe nå, nå er jeg gravid. Ellers, kanskje en flaske vin i gjennomsnitt i uka. Nå er barnet mitt hos faren sin annenhver helg, så da drakk jeg 1-2 flasker vin de helgene. De helgene jeg har barnet mitt drakk jeg ingenting.

Anonymous poster hash: 599b8...db2

Skrevet

Haha, med vin. Er ikke full nå, lover 😜

Skrevet

Alt fra 2-60% *hikk*

Anonymous poster hash: a1743...424

Skrevet

Ikke'no, og jeg er ikke gravid

Anonymous poster hash: 17f2f...dca

Skrevet

Når jeg ikke er gravid går det gjerne 4-5 sekspakninger på en mnd. Mer hvis det er fest den mnd.

Anonymous poster hash: f1cd8...58a

Skrevet

Tok et glass vin for noen mnd siden:p drikker sjelden:)

Anonymous poster hash: f2315...ab4

Skrevet

kanskje en dag løpet av måneden.

Anonymous poster hash: c585b...45e
Skrevet

Sist gang jeg var fin på vin er nøyaktig ett år siden.

Så veeeeeldig lite her. Det er nå pga sykdom, men også fordi vi aldri har ei frihelg omtrent og reiser fra hall til hall i helgene, og så jobber jeg hver 3.helg.

Skrevet

Ca 1-2 glass i løpet av helgen.. Så ca 1-2 flaker i måneden

Skrevet

Ca 2-3 flasker vin pr år. Drikker sjelden.

Skrevet

Ca. Én til to flasker i året. Da blir det én flaske på én kveld.

Anonymous poster hash: d2e98...886

Skrevet

Drakk 2 glass vin i helgen. Forrige gang jeg drakk, var på julebord i slutten av november.

Skrevet

0-4 0,5 bokser med øl.

Skrevet

Ingenting.

Anonymous poster hash: 2b9a5...7ed

Skrevet

Tar en slurk av mannen ølboks 3-4 ganger i løpet av sommerhalvåret tenker jeg, av og til frister det med en slurk kald øl på verandaen en lørdagskveld.

Sikker 17 år siden sist jeg var påvirket av alkohol, og sikkert 8 år siden sist jeg drakk et helt glass. Jeg er så nærme avholds det går an å komme uten faktisk å være det.

Jeg er ikke spesielt glad i smaken, ikke glad i rusen, og har ME så svimmelhet og hodepine er en del av hverdagen uansett så jeg gidder ikke forsterke det ved å alkoholforgifte kroppen. Savner det overhodet ikke.

Anonymous poster hash: f7d07...03d
Skrevet

Drikker kanskje en gang i året. Da jeg var i starten av 20 årene, drakk jeg hver helg. Nå rører jeg nesten aldri alkohol

Anonymous poster hash: ff4b6...94f

Skrevet

Drikker ofte en liten øl, av og til to på kvelden. Så på en mnd blir det vel 30-60 små bokser. Drikker meg aldri full. Liker ikke følelsen. 

Anonymous poster hash: 05c2b...67a
Skrevet

Det står alltid en kartong vin på kjøkkenbenken, det varierer veldig hvor fort den tømmes. Men kanskje rundt 18-20 kartonger vin i året?

Anonymous poster hash: cba48...b58

Skrevet

Drikker kanskje 3 drinker (liker ikke øl, vin) i løpet av en kveld kanskje hver 3. Mnd kanskje. Sjelden det passer å ta seg noe. Barna kan være syke, eller må opp tidlig dagen etter osv osv. Da orker jeg ikke å drikke noe..

Mannen min tar seg gjerne et par øl annenhver helg ca..

Anonymous poster hash: b3ac0...aaf

Skrevet

1-2 flasker vin i løpet av en vanlig måned. På ferieturer blir det en del mer, da tar jeg gjerne et glass vin til maten hver kveld, men jeg drikker meg aldri beruset. For meg er vin blitt noe ekstra til et måltid, ikke noe jeg drikker for å bli beruset. Kan ikke en gang huske sist jeg var brisen og endre mindre full.

Anonymous poster hash: 11be0...6e8
Skrevet

To glass vin fredag, og en GT lørdag..

Anonymous poster hash: f2213...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...