Gå til innhold

Beste løpetights og treningsbh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips! Hva liker du best? Store pupper, så trenger støtte :)

Anonymous poster hash: 20f42...272

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bh kan jeg ikke hjelpe deg med. Det bruker jeg ikke. Når det gjelder bukser kommer det helt an på været og hva slags tur du skal på.

Om vinteren på langtur er vanlige skibukser med ullongser under best. Når jeg løper kortintervaller på mølle liker jeg best tynne helt korte tights til maks midt på låret.

Hvis jeg løper i skogen om sommeren vil jeg stort sett ha lange litt solide bukser for å slippe sår og skravler fra greiner og stein.

Merker har etter min mening ingenting å si. Treningsøkta blir like god i en 20 år gammel vindbukse som i en topp moderne komperasjonstights.

Anonymous poster hash: 8118a...ed3

Skrevet

Har 65g i bh. Alltid slitt med støtte siden jeg driver med kampsport og må ha god støtte.

Change ga meg en ny ro. Jeg trenger ikke sjekke puppene, de sitter på plass.

Du kan justere den rundt ryggen og over skuldrene. Og kjøper etter din bh strl. Jeg har xs4 i deres strl.

PS. Kjøp den gamle typen, den nye har dårligere muligheter for justering og er lavere i skjæringen slik at puppene har mulighet å renne over kanten om du lener deg fremover.

Skrevet

Har 65g i bh. Alltid slitt med støtte siden jeg driver med kampsport og må ha god støtte.

Change ga meg en ny ro. Jeg trenger ikke sjekke puppene, de sitter på plass.

Du kan justere den rundt ryggen og over skuldrene. Og kjøper etter din bh strl. Jeg har xs4 i deres strl.

PS. Kjøp den gamle typen, den nye har dårligere muligheter for justering og er lavere i skjæringen slik at puppene har mulighet å renne over kanten om du lener deg fremover.

Da har vi samme str. Takk! Skal sjekke den :)

Anonymous poster hash: 20f42...272

Skrevet

Jeg har løpetights og bh fra Nike, er kjempefornøyd med begge to.

Anonymous poster hash: 8340f...d7c
Skrevet

Shock absorber på getinspered(?) ❤️

Litt dyr, men verdt det. Låsen bak i nakken er vrien noen ganger, men den er og verdt det :)

Anonymous poster hash: 21b0f...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...