Atanih Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 ...må jeg søke? Er straks ferdig som lærling, og har kun fast helg som jeg begynner i i midten av mai. Har sommerjobb, men det er umulig for oss å overleve 1 måned som inneholder både 17.mai og bursdag uten min lønning. Har jo faste regninger som huslån, strøm og barnehage i tillegg til at vi trenger nye klær til våren alle og enhver... Vært så oppslukt i å klar fagprøven at jeg ikke har tenkt så langt før nå Noen tips?
sug lut Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Du må ikke søke noe som helst. Bortsett fra jobb, da. Og dere trenger neppe nye klær heller.
Gjest Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 ...må jeg søke? Er straks ferdig som lærling, og har kun fast helg som jeg begynner i i midten av mai. Har sommerjobb, men det er umulig for oss å overleve 1 måned som inneholder både 17.mai og bursdag uten min lønning. Har jo faste regninger som huslån, strøm og barnehage i tillegg til at vi trenger nye klær til våren alle og enhver... Vært så oppslukt i å klar fagprøven at jeg ikke har tenkt så langt før nå Noen tips? Kanskje du kan få noe i sosialstønad om du ikke har en samboer som tjener for mye til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå